In het kader van "waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig"DDX schreef:Paaltje waarop ik bots zijn de mensen die er naast wonen al tijdje mee bezig met gemeente om ze weg te halen.
(al diverse ongevallen sinds ze geplaatst zijn)
Volgens mij staat er in de wegenverkeerswet dat obstakels, zoals deze, op de rijbaan verlicht moeten zijn.
Op onderstaande afbeelding zie ik geen verlichting bij het object.
Daarnaast snap ik echt niet welke imbecielen er op zo ontzettend veel plaatsen obstakels plaatsen op de lijn waar een fietser zich bevind terwijl man auto's probeert af te remmen.
Als fietser rij je zeker in het donker niet precies langs de berm maar een centimetertje of 50 vanaf de berm om uitwijkmogelijkheid te hebben.
En precies op die lijn plaatsen heel veel gemeenten objecten die tot doel hebben letselschade aan te richten bij fietsers, scooterrijders en brommers.
Het schijnt dat het Pikmeerarrest het onmogelijk maakt om ambtenaren voor de rechter te slepen (werkt corruptie in de hand want onschendbaar) Maar persoonlijk vind ik dat mensen die goedkeuring geven aan plaatsing cq verantwoordelijk zijn voor plaatsing voor het leven uitgesloten moeten worden van een baan bij de overheid cq werkopdrachten van de overheid en tevens alle rechten op reeds opgebouwd pensioen moeten verliezen.
Mooi onderwerp voor een artikel in fiets, levensgevaarlijke objecten op 's lands wegen en paden.