Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Wahoo ELEMNT GPS

Marcelcanyon
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 mar 2017 13:25

Marcelcanyon 28 mar 2017 16:59

Vandaag route gereden geplukt van RWG. In begin ff wennen, omdat ik niet exact op de route startte, dus eerst naar de route toe moest fietsen. Wahoo (Bolt) heeft daar helaas nog geen ondersteuning voor. Toen ik eenmaal op de route zat waren de aanwijzingen prima, en via het kruimelspoor heel makkelijk te volgen. Als ik twijfelde ff in of uitzoomen, wat dus hele fijne en simpele functie is met de knoppen op het toestel. Ben ook bewust een keer fout gefietst, het ding begint dan te piepen, leidt je niet terug, maar door de kaart ff iets uit te zoomen, zie je goed waar je bent en kan je vrij snel de route iets verder weer oppakken. Halverwege gestopt en route beeindigd en in de app mijn thuis adres opgezocht en aangegeven dat ik daar naar toe wilde. App berekent razendsnel een route naar huis en laad hem ook gelijk in de Bolt. Kortom super tevreden mee en geen gepruts zoals bij andere toestellen op het toestel zelf als je iets wilt wijzigen

RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

RKN 28 mar 2017 20:13

Squeezer, ben jij stiekem support medewerker van Wahoo? ;)

:winkthumb:

RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

RKN 28 mar 2017 20:31

Super hoeveel moeite je doet om hier vanalles uit te leggen! :winkthumb:

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 28 mar 2017 21:52

SqueeZer schreef:
vrderuiter schreef:Eigenaars van de Elemnt die weten hoe je geluidsmeldingen bij off-course uit kunt zetten, danwel bij de Elemnt danwel bij de Elemnt Bolt?

Ook het geluid bij het aan- en uitzetten van de Elemnt (Bolt) mag van mij uit, heb dat nog niet als optie gezien. Iemand die weet of dit mogelijk is?
Is gewoon in de companion app bij settings terug te vinden.


Afbeelding

Nog een tip voor mede Wahoo gebruikers trouwens. Kaart rotatie optie aanzetten maakt je leven zoveel makkelijker bij het volgen van je route.
Daar vind geen oplossing voor de wensen van vrderuiter .

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 28 mar 2017 22:44

Oke, ik had mij niet gerealiseerd dat onder kennisgeving alle geluidjes worden verstaan. Ik stoor mij zelf niet aan de geluidjes, ik vind ze zelfs te zacht in bepaalde omstandigheden.

Gebruikersavatar
vrderuiter
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 jun 2013 10:49

Gebruikersavatar vrderuiter 30 mar 2017 08:52

Dank voor de feedback SqueeZer en alliance_0!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...

Gebruikersavatar
johan d
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 22 apr 2017 21:10

Gebruikersavatar johan d 22 apr 2017 21:15

Heb me hier gerigistreerd omdat er goede hulp beschikbaar is voor de Elemnt :-)

Ik probeer naar eetgelegenheden of drankgelegenheden te zoeken bij het creeren van een route ernaartoe op de compagnion app, maar die vind enkel cafes en restaurants in andere landen (USA)... vreemd. Werkt toch op bass van google maps en je huidige locatie?

Bestond er ook jiet zoiets als "favorieten" waar je dan je thuis kan instellen om er makkelijk naartoe te routeren of andere populaire plaatsen (werkplaats ofzo...

alvast bedankt, Johan

AuitD
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 feb 2017 15:22

AuitD 23 apr 2017 15:04

Kan de Element alle soorten van notifications van een Android smartphone weergeven? Bijvoorbeeld een notificatie van de buienradar?

camille27
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 apr 2015 20:38

camille27 23 apr 2017 18:16

Bij mij alleen sms en als iemand belt dan zie ik dat op het scherm

Bikerdt
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 24 mar 2017 14:30

Bikerdt 23 apr 2017 20:30

Heb sinds gisteren de Bolt, en moet zeggen dat het echt een geweldig ding is, met maar één minpunt: offline navigatie.
Weet iemand of dat nog in de pen zit binnenkort? of gaat dat nooit lukken.

Gebruikersavatar
LongTallErne
Forum-lid
Berichten: 321
Lid geworden op: 10 jun 2011 15:27

Gebruikersavatar LongTallErne 23 apr 2017 21:26

AuitD schreef:Kan de Element alle soorten van notifications van een Android smartphone weergeven? Bijvoorbeeld een notificatie van de buienradar?
Buienradar wordt weergegeven als druppels op het schermpje.... :roll:
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel ;)
MERIDA RIDE 400

Bikerdt
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 24 mar 2017 14:30

Bikerdt 23 apr 2017 21:31

SqueeZer schreef:
Bikerdt schreef:Heb sinds gisteren de Bolt, en moet zeggen dat het echt een geweldig ding is, met maar één minpunt: offline navigatie.
Weet iemand of dat nog in de pen zit binnenkort? of gaat dat nooit lukken.
Als je een smartphone hebt kan je snel een route uitstippelen en doorsturen naar je wahoo

Heb een iPhone, alleen offline (nee ik heb geen data abbo) werkt dat uitstippelen toch niet?

Plaats reactie