Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)
- Jaap Telder
- Forum-lid
http://link.marktplaats.nl/m1063374709
Ook deze is nep.
Aanlas voor de voorderailleur klopt niet.
Wielen van ENVE zijn ook nep: de nippels op de velgen zijn niet te zien bij de echte ENVE wielen.
De echte:
Ook deze is nep.
Aanlas voor de voorderailleur klopt niet.
Wielen van ENVE zijn ook nep: de nippels op de velgen zijn niet te zien bij de echte ENVE wielen.
De echte:
- Wolfhound32
- Forum-lid
Wordt verkocht als "nieuw"
Dan mag je er haast vanuit gaan dat dit moedwillige zwendel is.
- Forum-lid
Op mijn vraag via de mail of het een echte is, het volgende antwoord:Wolfhound32 schreef:Wordt verkocht als "nieuw"
...Handgemaakt 1k frame 1:1 van de Dogma f8 alleen zonder tussenkomst van pinarello zelf. Komt uit dezelfde fabriek, heeft wel gewoon een serienummer/framenummer voor de verzekering. Totale verzekeringswaarde van de fiets is rond de 8000e....
Hoe groot kan je fantasie zijn....en natuurlijk Dollartekens in de ogen.$$$
Het Chinese nepframe kost maar rond de € 400/500,-.
Biedingen lopen momenteel al naar de €5000,- op, of zijn de biedingen ook nep?
-
- Forum-lid
Enve wielen zijn volgens mij wel echt hoor. Dit type is gewoon verkrijgbaar.
-
- Forum-lid
Fiets vandaag voorbij zien komen, frame nummer laten checken in Zeist bij een Pina dealer, blijkt toch te kloppen. Ga morgen met een expert bij de fiets kijken. Ben toch wel er nieuwschierig geworden.
Ik houd jullie op de hoogte.
-
- Forum-lid
Nu staat er niet in de topicstart (op aangeven van Jaap) een hele lijst van merken waarvan neppers in omloop zijn, maar tot nu toe zie ik die niet langskomen in dit topic. Alleen de zoveelste Pinarello.
Dat 'grote' in de topicnaam mag er ook wel vanaf zo en vervang het maar weer voor 'Pinarello'.
Dat 'grote' in de topicnaam mag er ook wel vanaf zo en vervang het maar weer voor 'Pinarello'.
Met dat die reactie op de vraag van Jaap kan het toch eigenlijk geen echte zijn? Misschien zijn ze zo geslepen dat ze framenummers kopiëren. In dat geval is het wel een ernstig geval van oplichting en fraude.Fietser1976 schreef:Fiets vandaag voorbij zien komen, frame nummer laten checken in Zeist bij een Pina dealer, blijkt toch te kloppen. Ga morgen met een expert bij de fiets kijken. Ben toch wel er nieuwschierig geworden.
Campagnolo Ultra Dork
- Wolfhound32
- Forum-lid
Of Jaap is gewoon de enige die actief imitaties zoekt. Hij heeft toevallig verstand van Pina's.afrit13 schreef:Nu staat er niet in de topicstart (op aangeven van Jaap) een hele lijst van merken waarvan neppers in omloop zijn, maar tot nu toe zie ik die niet langskomen in dit topic. Alleen de zoveelste Pinarello.
- Forum-lid
Is wel lekker makkelijk om een negatieve ongenuanceerde reactie te plaatsen:afrit13 schreef:Nu staat er niet in de topicstart (op aangeven van Jaap) een hele lijst van merken waarvan neppers in omloop zijn, maar tot nu toe zie ik die niet langskomen in dit topic. Alleen de zoveelste Pinarello.
ik heb ook nep producten aangegeven van Ridley, 3T, FFWD wielen, ENVE wielen.
Er zijn nu eenmaal vreselijk veel nep Pina's in omloop!
Ik zou zo zeggen, kom ook met je eigen bijdragen...
- Jaap Telder
- Forum-lid
Gaat het om mijn bovenstaande bijdrage van de F8?Ernie C. schreef:Met dat die reactie op de vraag van Jaap kan het toch eigenlijk geen echte zijn? Misschien zijn ze zo geslepen dat ze framenummers kopiëren. In dat geval is het wel een ernstig geval van oplichting en fraude.Fietser1976 schreef:Fiets vandaag voorbij zien komen, frame nummer laten checken in Zeist bij een Pina dealer, blijkt toch te kloppen. Ga morgen met een expert bij de fiets kijken. Ben toch wel er nieuwschierig geworden.
Die is zéker nep: de eigenaar heeft dat zelf in een mail aan mij toegegeven.
Advertentie is inmiddels verwijderd.
Gaat het om een andere, laat dit even weten.
-
- Forum-lid
Het gaat idd om bovenstaande F8. Foto is ook bekeken door andere expert, die geven aan dat het via deze foto's niet te zien is.. Eigenaar schijnt wel de papieren te hebben.Toch maar in het echt bekijken. Blijft wel een mooi ding om te zien en mooi afgemonteerd. Mocht het een fake zijn, horen jullie het morgen. Ziet er wel heel mooi uit.
Wegens rugklachten wordt een hagelnieuwe F8 verkocht. Verkoper heeft dus plots rugklachten gekregen die zo ernstig zijn dat hij nooit meer kan fietsen net op het moment dat zijn nieuwe F8 wordt geleverd. Mijns inziens versterkt dit de geloofwaardigheid van de koper niet.
o'7o