Minst favoriete merk?
Als de vlag maar mooi genoeg is valt die modderschuit ook niet zo op...
On topic: de "standaard" (voor zover je van standaard kan spelen bij een >10k€ fiets) afmontage van een fiets van weightweenies vind ik ook vrij irritant: ax liteness zadel en zadelpen, ee cycleworks remmen, thm clavicula cranks, schmolke stuur en pen, etc. Kost een godsvermogen, en ondertussen doet iedereen elkaar na. Fantasieloos posergedrag.
On topic: de "standaard" (voor zover je van standaard kan spelen bij een >10k€ fiets) afmontage van een fiets van weightweenies vind ik ook vrij irritant: ax liteness zadel en zadelpen, ee cycleworks remmen, thm clavicula cranks, schmolke stuur en pen, etc. Kost een godsvermogen, en ondertussen doet iedereen elkaar na. Fantasieloos posergedrag.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
daar zeg je me wat, wat een gedrocht dit:53x11 schreef:thm clavicula cranks
Ik vind Cannondale ook vrij fantasieloos. Zo'n CAAD12 is echt een gedrocht.scoloo schreef:En dat is nou juist waarom ik zown hekel heb aan cannondale. Bah bah al dat recht recht. Wees eens vernieuwend. Vroeger was niet alles beter :p
Zo dat is eruit :p
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yesss, Ernie rules!53x11 schreef:Spot on! Geef deze man een lintje
Less is bore
Als ik het goed begrijp rijd je dus voor lul met Ultegra. Weer een wijze levensles. Dat is het mooie aan dit forum: je leert dagelijks wat bij. Zou zo'n 'fantastische' Campagnolo groep wat zijn?
Real men wear blûk!!! Marcel
Doe ik ook niet. Ik heb niet alleen een fiets met een suffe Ultegra-groep, maar ook een fiets met zo'n fantastische Campagnolo-groep (Chorus 11-speed). Vraag me inmiddels al weer enkele jaren af wat daar nu eigenlijk zo fantastisch aan is.
Real men wear blûk!!! Marcel
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
(gelukkig heb ik altijd nog meer campagnolo groepen in huis dan shimano)loos schreef:Nee, ze zijn als de kers op de appelmoes uit blik bij van der Valk.monsieurpinot schreef:de Bora's in mijn met Ultegra afgemonteerde Canyon zijn dus eigenlijk een vlag op een modderschuit, begrijp ik nu?
Wel een prachtige kers, overigens.
No offense.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk