Olympische spelen 2016
Ik denk niet dat het een paar biertjes waren en dat Yuri om 1 uur alweer terug was in het Olympisch dorp. Dan was hij er wel met een reprimande vanaf gekomen. Ik vermoed eerder dat die laveloos om 6 uur 's ochtends met veel kabaal is terug gekomen. Dat soort wangedrag, daar zit het Oranje kamp niet op te wachten. En een eventuele snuif coke zou me ook niks verbazen.
Yuri, lord of the drinks and king of the losers
Yuri, lord of the drinks and king of the losers
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Precies. Ik zie op het o zo geweldige internet alweer een stortvloed aan verwensingen richting meneer Hendriks (ik moet hem ook niet, bleegh), en dat Yuri toch zelf moet weten hoe hij zich voorbereid, maar volgens mij is het simpel: regels zijn vooraf opgesteld, je weet waar je aan begint. En er is vast meer gebeurd dan 1 biertje.amclassic-fan schreef:Er zal vast meer gebeurd zijn dan dat hij 3 biertjes gedronken heeft. Spreekt bijvoorbeeld al niet in zijn voordeel dat hij om 6 uur 's nachts terug kwam.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ah gelukkig, ben ik niet de enige die die hendriks een ongelofelijke kwijlebal vind
Natuurlijk is een sporter vrij om te doen en laten wat hij wil. Net zoals een bond vrij is om de gemaakte afspraken na te komen:
Jammer maar helaas.
Jammer maar helaas.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
loopt ook nog eens kans op een boete van 25.000 las ik ergens
'Van Gelder had tegen zichzelf beschermd moeten worden'
ik vind die olympische spelen (los van alle financiele items, armoede in zo'n land) werkelijk wel een schitterend evenement trouwens.
'Van Gelder had tegen zichzelf beschermd moeten worden'
ik vind die olympische spelen (los van alle financiele items, armoede in zo'n land) werkelijk wel een schitterend evenement trouwens.
Lord of the Drinks heeft zich laten ringeloren.
Het is ook wel een tragisch figuur. Hij heeft het zo moeilijk met zichzelf. Hopelijk gaat dit niet aflopen zoals met Pantani.
Van mij hoeven dit soort regels niet, of iig niet voor een individuele sporter en al helemaal niet voor juist hem. maar OK. Ik weet het, grenzen en iedereen gelijk behandelen.
Het is ook wel een tragisch figuur. Hij heeft het zo moeilijk met zichzelf. Hopelijk gaat dit niet aflopen zoals met Pantani.
Van mij hoeven dit soort regels niet, of iig niet voor een individuele sporter en al helemaal niet voor juist hem. maar OK. Ik weet het, grenzen en iedereen gelijk behandelen.
Waarom?monsieurpinot schreef:ah gelukkig, ben ik niet de enige die die hendriks een ongelofelijke kwijlebal vind
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- ophetkantje
- Forum-lid
Zodat we met z'n allen weer over de betutteling van topsporters kunnen vallen?chrissiewizzie schreef:Wat een persoonlijk drama. De tweet van Jeroen Otter vind ik spot-on:
"Ik heb maar één vraag: waarom wordt zo'n potentiële fuck-up, maar ook TOP turner niet gechaperonneerd. #ditgun jeniemand"
Van Van Gelder natuurlijk oliedom. Je weet alleen dat hij impulsief en tegen het labiele aan is. Creëer dan ook de omstandigheden en ondersteuning om zo'n vent te kunnen laten presteren. En dat is natuurlijk lastig omdat hij dat zelf wellicht niet zo ziet, maar sommige mensen hebben meer of andere aandacht nodig dan anderen.
Als je zo hard gewerkt hebt en er zo veel in je geinvesteerd is mag je ook wel gewoon een klein beetje op jezelf kunnen passen, anders hoor je in mijn ogen gewoon niet op dit evenement thuis.
Ach, ik zeg ook maar wat
Hendriks is nog erger dan PLV en dat is een prestatie op zich.
Patrick Lefevre, ofwel de grootste hypocriet aller tijden.