Vuelta 2016
-
- Forum-lid HC
Machtige etappe! Leuk om te kijken van begin tot eind.
-
- Forum-lid
Met die van gister voor mij net zoboeiend als de gemiddelde topveldrit.ypuh schreef:Machtige etappe! Leuk om te kijken van begin tot eind.
Laatst gewijzigd door Quarantanove op 04 sep 2016 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Mooie etappe. Vuelta weer de mooiste ronde van het jaar!
Froome heeft vandaag wel definitief de Vuelta verloren en Quintana gewonnen.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
De schitterende landschapsplaatjes samen met het mooie weer ter plekke dragen ook wel erg bij aan het kijkgenot.Quarantanove schreef:Met die van gister voor mij net zoboeiend als de gemiddelde topveldrit.ypuh schreef:Machtige etappe! Leuk om te kijken van begin tot eind.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
niets kunnen volgen, maar mooie coupe van Quintana als ik het zo lees. En, 93 renners buiten de tijdslimiet?
Nou, daar wil ik mijn andere schoen nog wel eens op zetten gezien de komende tijdrit op vrijdag en dan de dag erna een sappige bergetappe.Fietsen?altijd schreef:Mooie etappe. Vuelta weer de mooiste ronde van het jaar!
Ja, Froome kan daar alles winnen maar ook verliezen. Ik schrijf Froome nog zeker niet af.
Ondanks de ogenschijnlijk riante 3'37" voorsprong van Quintana heeft hij de Vuelta nog zeker niet gewonnen..
Dat alles gezegd hebbende reedt Quintana vandaag wel weer als vanouds omhoog. Kan bedriegelijk zijn geweest maar de soepele kadans en in het zadel blijven waarbij Froome niet dichterbij komt (integendeel).....
Froome was niet opperbest en Quintana rook bloed. Dat Froome op het einde niemand van zijn ploeg bij zich had is in mijn optiek niet terzake doenend. Een goed Froome was zelf gegaan en had vandaag nooit een 2'40" met Quintana toegestaan.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Foome heeft vandaag wel laten zien dat hij zonder zijn ploeg eigenlijk nergens is, of gewoon slechte benen had. Je ga natuurlijk niet al het kopwerk doen, maar hij weigerde gewoon om überhaupt op kop te rijden. Zelfs toen Yates op kop ging rijden en het gat snel kleiner werd deed hij geen moeite om mee te draaien. Ik heb bij hem soms echt het gevoel dat alles van te voren gepland moet zijn of in ieder geval besproken moet zijn, anders lijkt hij er geen raad mee te weten.
Ik zou Froome ook nog niet afschrijven. Ben geen fan van hem maar ik heb grote bewondering voor z'n vasthoudendheid. Vandaag een slechte dag (zeg 97% en op dit niveau is dat dodelijk) maar toen hij z'n eigen tempo ging rijden ging het toch weer een stuk beter. Ik zie hem ook liever zo een grote ronde winnen dan zo'n zwerm zwarte truitjes om hem heen.
Overigens had de winnaar van vandaag best iets ingetogener over de streep mogen gaan. Neemt niet weg dat ik enorm genoten heb.
Wie gaat winnen maakt me niet uit. Doen nog maar 2-3 van dit soort etappes de komende week!
Overigens had de winnaar van vandaag best iets ingetogener over de streep mogen gaan. Neemt niet weg dat ik enorm genoten heb.
Wie gaat winnen maakt me niet uit. Doen nog maar 2-3 van dit soort etappes de komende week!
-
- Forum-lid
Waar zie je dit?monsieurpinot schreef:niets kunnen volgen, maar mooie coupe van Quintana als ik het zo lees. En, 93 renners buiten de tijdslimiet?
@Zorro: Froome heeft nog geen enkele keer geprobeerd Quintana te lossen, het was alleen maar volgen. Quintana probeert het steeds en zoiets als vandaag getuigd van een bloedvorm. Quintana moet vallen en dan kan Froome nog winnen maar zoals het er nu uitziet is het eigenlijk al beslist.
@GG: Hoezo hij heeft gewonnen, misschien niet gewerkt maar dat was ook niet aan hem. Op het eind was hij wel de enige die bij Quintana kon aanklampen tot de finish.
Maak joe woar