Swett Cycles
Ik zou een lokale ondernemer die zoiets op poten zet en open en eerlijk is over de waar die hij verkoopt, het van harte gunnen (vind ik mooier dan mijn geld naar een of andere grote club doorsturen).
Hemelsbreed zitten niet zo heel ver hier vandaan een club die met alle macht met een italiaans sausje probeert te verbloemen dat ze gewoon in Almelo gevestigd zijn en een eerder hier aangehaalde firma die ook probeert te verhullen dat ze een dengfu frame importeren en overspuiten. Gaan aan mij geen klant vinden.
Hemelsbreed zitten niet zo heel ver hier vandaan een club die met alle macht met een italiaans sausje probeert te verbloemen dat ze gewoon in Almelo gevestigd zijn en een eerder hier aangehaalde firma die ook probeert te verhullen dat ze een dengfu frame importeren en overspuiten. Gaan aan mij geen klant vinden.
Je doelt op Sensa? Dus als iemand z'n fietsen Italiaanse namen geeft probeert hij met alle macht te verbloemen dat hij in Almelo is gevestigd? Nog meer complottheorieën die je hier wilt uitdiepen? 9/11?
Als je naar de website gaat vind je geen marketingpraat, en hee wacht 'ns effe, als je op "Contact" klikt, zie je direct dat ze in Almelo zitten! Heel verdacht idd. Maarja, hij had z'n merk beter "Uut Twente" kunnen noemen, bekt veel beter en lekker geaard in de roots.
Het enige vreemde aan de site vind ik het feit dat alles in het Engels is voor een overwegend Nederlandse markt (lijkt me?), maargoed dat is een klein puntje, wat IMO ruimschoots goedgemaakt wordt door het feit dat ze ook meerdere teams sponsoren.
Als je naar de website gaat vind je geen marketingpraat, en hee wacht 'ns effe, als je op "Contact" klikt, zie je direct dat ze in Almelo zitten! Heel verdacht idd. Maarja, hij had z'n merk beter "Uut Twente" kunnen noemen, bekt veel beter en lekker geaard in de roots.
Het enige vreemde aan de site vind ik het feit dat alles in het Engels is voor een overwegend Nederlandse markt (lijkt me?), maargoed dat is een klein puntje, wat IMO ruimschoots goedgemaakt wordt door het feit dat ze ook meerdere teams sponsoren.
-
- Forum-lid
De reden dat alles in t engels is omdat mensen uit het buitenland ook de site begrijpen.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Slotje erop? We vallen in herhaling. Pas openen als iemand op een Swett gefietst heeft.
Michiel
Ik chargeerde het iets. (raakte blijkbaar wat gevoeligs )th0m schreef:Je doelt op Sensa? Dus als iemand z'n fietsen Italiaanse namen geeft probeert hij met alle macht te verbloemen dat hij in Almelo is gevestigd? Nog meer complottheorieën die je hier wilt uitdiepen? 9/11?
Ik houd gewoon niet zo van Nederlandse bedrijven die hun waar veritalianiseren (dat is geen complottheorie toch?)
Iets met de Twentse roots had ik zeker kunnen waarderen, maar ik snap ook wel dat men dan over de breedte minder fietsen zal verkopen
Als je de klemtoon op de e legt klinkt Almelo natuurlijk ook best Italiaans...th0m schreef:Je doelt op Sensa? Dus als iemand z'n fietsen Italiaanse namen geeft probeert hij met alle macht te verbloemen dat hij in Almelo is gevestigd? Nog meer complottheorieën die je hier wilt uitdiepen? 9/11?
Campagnolo Ultra Dork
Apex frames worden ontwikkeld door Intersens, het moederbedrijf van Sensa. Echter, Apex is verder eigendom van CC5311. Zij doen de marketing, verkoop en spuiten volgens mij ook zelf.izzibram schreef:Apex doet hetzelfde onder de vlag van Sensa wat ik begreep
De twee grootste klachten op dit forum bij de aanschaf van een nieuwe fiets zijn dat je geen keuze in kleuren en in afmontage hebt. Ik vind het alleen maar toe te juichen dat er dan ondernemers zijn die daar brood in zien en die ons de mogelijkheid geven om daar wel in te kiezen.
Maar blijkbaar blijven we Nederlanders en moet alles wat boven het maaiveld uitkomt afgemaaid worden...
Maar blijkbaar blijven we Nederlanders en moet alles wat boven het maaiveld uitkomt afgemaaid worden...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Die Kestrel is imho een klassieke schoonheid.Vieux chnoque schreef:En zelfs die Kestrel vind ik niet mooi meer.
Over nog eens 20 jaar is het een design klassieker die een belangrijke plek verdient in de fietshistorie.
Door Kestrel begon carbon definitief aan zijn opmars als het materiaal voor fietsframes.
Ik denk eerder een kwestie van 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'. De waardering voor het concept is er wel, maar van het taalgebruik op de site krijgen veel mensen hier jeuk.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells