Inderdaad een naam die vraagt om een afkorting, maar het is wel zo handig als voor iedereen duidelijk is wie of wat ermee bedoeld wordt. Dus best zonder willekeurig gekozen hoofd- of kleine letters, en met de juiste letters. PFP lijkt me duidelijker.
Veldritseizoen 2017/2018
Tikfoutje
F & V zitten vlakbij elkaar
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
-
- Forum-lid
Toch jammer dat AMA niet alle wedstrijden rijdt. Heeft toch een paar mooie wedstrijden gereden. SC wint mooi van KC, HW, KN en NB. MV nog niet op niveau. Verder ook geen SDB, AW, CDCA OF LB. Jammer.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik vraag me ook af of SS en YK nog op niveau terugkeren.
Zo beter???fiedoo schreef: ↑16 dec 2017 19:14 vandaag mooie cross in antwerpen gezien. Een Mathieu Van Der Poel, de Nederlander die in Belgie woont en wiens moeder een Française is , (de dochter van Raymond Poulidor) en die getrouwd is met Mathieu's Van der Poels vader, de ex wielrenner Adrie die ook Van Der Poel noemt, die door pech achterop geraakt, Een sterke Van Aert, met voornaam Wout en wiens ploegleider Niels Albert is, de ex-veldrijder die moest stoppen wegens hartklachten waarvoor hij nog dokter Brugada heeft geraadpleegd, een dokter met Spaanse roots, die valt als hij samen met Mathieu Van Der Poel, de Nederlander die in Belgie woont en wiens moeder een Française is , (de dochter van Raymond Poulidor) en die getrouwd is met Mathieu's Van der Poels vader, de ex wielrenner Adrie die ook Van Der Poel noemt, die door pech achterop geraakt. Mathieu Van Der Poel, de Nederlander die in Belgie woont en wiens moeder een Française is , (de dochter van Raymond Poulidor) en die getrouwd is met Mathieu's Van der Poels vader, de ex wielrenner Adrie die ook Van Der Poel noemt, die op kop rijdt , dan verscheidene ronden 10 sec. verschil tussen beiden met voor beiden tegelijkertijd een lekke band, dan een lekke band met fietswissel voor Mathieu Van Der Poel, de Nederlander die in Belgie woont en wiens moeder een Française is , (de dochter van Raymond Poulidor) en die getrouwd is met Mathieu's Van der Poels vader, de ex wielrenner Adrie die ook Van Der Poel noemt, waardoor Van Aert, met voornaam Wout en wiens ploegleider Niels Albert is, de ex-veldrijder die moest stoppen wegens hartklachten waarvoor hij nog dokter Brugada heeft geraadpleegd, een dokter met Spaanse roots, terugkeert. Op het laatste een slim maneuver van de nederlanderin het zand die iets sneller terug op zijn fiets springt en met een kleine voorsrpong van 3 sec. wint. Ze zijn stilaan elkaar weer waard.
Morgen cross in Namen. Superparcours. Morgen ook Van Der Haar Lars uit Nederland in beeld op de Naamse Citadel?![]()
![]()
![]()
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het enige wat ik eruit haal is dat WvA naar goed historisch wielergebruik connecties heeft met een spaanse arts ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Less is bore
daniel1975 schreef: ↑17 dec 2017 09:05 Het enige wat ik eruit haal is dat WvA naar goed historisch wielergebruik connecties heeft met een spaanse arts![]()
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)