zelden op de fiets en nu 32km woon-werk?
Bedankt voor de sportieve reacties
Altijd een risico met een grap. De een wordt kwaad, de ander moet er lekker om lachen.
Over de MTB:
De MTB is er klaar voor, ik moet alleen nog de schoenen en plaatjes in orde maken. Dat had ik nog niet gedaan.
Vanochtend was de sneeuw voor mij een verassing want toen ik gister keek op mijn weer app, stond er voor de hele vrijdag droog weer voorspeld.
Ik heb niet echt warme gewone schoenen, dus derhalve maar de racer gepakt.
NB
Ik heb het topic aangepast, want ik heb op 1 dag na, deze langere route gekozen.
Altijd een risico met een grap. De een wordt kwaad, de ander moet er lekker om lachen.
Over de MTB:
De MTB is er klaar voor, ik moet alleen nog de schoenen en plaatjes in orde maken. Dat had ik nog niet gedaan.
Vanochtend was de sneeuw voor mij een verassing want toen ik gister keek op mijn weer app, stond er voor de hele vrijdag droog weer voorspeld.
Ik heb niet echt warme gewone schoenen, dus derhalve maar de racer gepakt.
NB
Ik heb het topic aangepast, want ik heb op 1 dag na, deze langere route gekozen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
De amusementswaarde van het forum is dankzij Blurg en Fons op historisch hoogtepunt beland
- alliance_0
- Forum-lid
Je hebt ons aardig beet gehad. Fijn dat je door gaat. 7 bar is trouwens wel erg veel hoor. Ik weet de breedte van je banden niet, maar bij 25mm is tussen de 4 (voor) en de 5-5,5 (achter) meer dan genoeg, Geeft veel meer comfort dan met van die hard opgepompte banden.
Dat lijkt mij véééls te weinig al hangt het natuurlijk ook af van het berijdersgewicht. Als je met 25mm bandjes op 4 bar gaat rijden heb je veel meer kans op stootlekken en lek rijden in het algemeen omdat je dan op een breder loopvlak rijdt dan op de band aanwezig is, m.a.w. je rijdt dan ook op de wangen van de band en die zijn dunner en daardoor niet lekbestendig.!alliance_0 schreef: ↑01 feb 2019 15:54 Je hebt ons aardig beet gehad. Fijn dat je door gaat. 7 bar is trouwens wel erg veel hoor. Ik weet de breedte van je banden niet, maar bij 25mm is tussen de 4 (voor) en de 5-5,5 (achter) meer dan genoeg, Geeft veel meer comfort dan met van die hard opgepompte banden.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
8 bar lekker hard zeg ik
- alliance_0
- Forum-lid
Ben even abuis, genoemde getallen zijn voor mijn gewone fiets. Racer tussen de 6 en 6.5 bar.
Ben dit blijven volgen zonder te reageren. En het werd best amusant
Altijd fijn om de reacties te zien van sommigen (geen namen ) die zichzelf en hun hobby misschien net iets té serieus nemen...
Chapeau dat je doorrijdt. En er is gewoon niets mis met af en toe eens die auto induiken voor het comfort, warmte en veiligheid.
Ik ben de laatste twee weken ook maar 3 maal met de fiets geweest. Bij duisternis in combinatie met ijs houdt het voor mij op. Al begin ik toch denken om ergens een oud barrel van een mtb aan te schaffen voor die zulke ritjes. Ofwel dikke noppenbanden voor m'n crossfiets.
Nog een maandje of twee en dan komen de eerste 15+ graden ritjes in korte broek en mouwen er weer aan. Eén van dé momenten van het jaar wat mij betreft
Altijd fijn om de reacties te zien van sommigen (geen namen ) die zichzelf en hun hobby misschien net iets té serieus nemen...
Chapeau dat je doorrijdt. En er is gewoon niets mis met af en toe eens die auto induiken voor het comfort, warmte en veiligheid.
Ik ben de laatste twee weken ook maar 3 maal met de fiets geweest. Bij duisternis in combinatie met ijs houdt het voor mij op. Al begin ik toch denken om ergens een oud barrel van een mtb aan te schaffen voor die zulke ritjes. Ofwel dikke noppenbanden voor m'n crossfiets.
Nog een maandje of twee en dan komen de eerste 15+ graden ritjes in korte broek en mouwen er weer aan. Eén van dé momenten van het jaar wat mij betreft
Mooie grap. Ik schrok wel even van je aankondiging tot stoppen. Je korte blogs lezen lekker weg.
Ik ben de laatste weken paar keer op e-bike gegaan en als het even kan ga ik na een weekje skiën deze week ook weer eens op de cx.
Fiets ze!
Ik ben de laatste weken paar keer op e-bike gegaan en als het even kan ga ik na een weekje skiën deze week ook weer eens op de cx.
Fiets ze!
-
- Forum-lid