Wielerseizoen 2019
Het openingsweekend kon me niet boeien dit jaar. Het was nog wel mooi dat Jungels weg kon blijven maar dat was toch wel het enige. Het peloton maakte een vermoeide indruk, ondanks het goede weer.
Ben ik koersmoe of is er inderdaad gewoon weinig gebeurd afgelopen weekend?
Ik ben ook koersmoe als het om het kijken van wegwedstrijden gaat. Komt misschien omdat ik het al 4 decennia volg en het huidige grote aanbod zal daar ook wel in meespelen. Maar ik ben alles behalve koersmoe in dit opzicht als het om het veldrijden gaat. En ook dat volg ik al net zo lang.sloeren schreef: ↑07 mar 2019 16:09 Het openingsweekend kon me niet boeien dit jaar. Het was nog wel mooi dat Jungels weg kon blijven maar dat was toch wel het enige. Het peloton maakte een vermoeide indruk, ondanks het goede weer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
"De Piazza del Campo, doet die naam een belletje rinkelen? Op een normale doordeweekse dag gebeurt er weinig op het stadsplein midden in het centrum van Siena. Er vindt één keer in het jaar een paardenrace plaats, maar verder is het dorpje typisch Italiaans."
Uit het artikel hiernaast over de Strade Bianchi. Ben bang dat meneer Kerkhofs nog nooit in Siena is geweest. Siena is net zo'n typisch italiaans dorpje als dat de Zaanse Schans en de molens in Kinderdijk zijn in NL.
Uit het artikel hiernaast over de Strade Bianchi. Ben bang dat meneer Kerkhofs nog nooit in Siena is geweest. Siena is net zo'n typisch italiaans dorpje als dat de Zaanse Schans en de molens in Kinderdijk zijn in NL.
Less is bore
Welnee, dat is helemaal geen serieuze faal van de schrijver. Die schrijver heeft allang bewezen zelf de serieuze faal te zijn. Die man is helemaal geen journalist, hij is een fan die zich door zijn voor- en afkeuren laat leiden.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit noemt de minder onderlegde journalist waarschijnlijjk 'bloemrijk schrijven".
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hoe dan ook; Siena is een oase van rust vergeleken bij Firenze. En eigenlijk veel gezelliger en sfeervoller ook. Dus in die context is het inderdaad een durpke
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, nog nooit in toeristenseizoen geweest zeker?
Tis geen Rome of Florence, maar doet lekker mee qua drukte (en prijzen).
Tis geen Rome of Florence, maar doet lekker mee qua drukte (en prijzen).
Less is bore