Bepijling was inderdaad perfect en die rugnummers drama, die van mij was na 10 minuten al aan het flapperen. Daarna er maar af gehaald en achter in mijn zak gestopt. Bij die parkeerplaats bij de start lag de grond namelijk al helemaal bezaaid met nummers en ik voelde niet de behoefte daar ook een bijdrage aan te leveren
Het enige wat ik verder wat minder vond was het ophalen van de nummers, een rij met "scan & go" en een rij met "voorinschrijving", ik had een voorinschrijving gedaan en daarbij hadden we scan & go barcodes gekregen, dus ben ik in de scan rij gaan staan. Dat duurde ongeveer 15-20 minuten en toen bleek dat ik toch voorinschrijving had moeten hebben waar maar 1 persoon in de "rij" stond.
Al met al mocht dat de pret niet drukken, super mooie omgeving en een leuke route, mijn maatje had alleen sinds augustus geen trap meer gefietst, dus die ging als een speer tot ~60km en toen was het ook echt op. Normaal laat ie me alle hoeken van iedere klim zien, maar na de kaap van de 60 waren de rollen omgekeerd. Ook wel eens leuk
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Het kwam het gemiddelde alleen niet bepaald ten goede.
Zelf heb ik 100km gefietst met het gevoel dat iemand met een bot mes in mijn linker achillespees zat te poeren, dus af en toe moest ik even een pijnlijke kreet slaken. Dan ga je ook anders proberen te fietsen met als resultaat dat er kramp in spieren schiet waarvan je normaal niet eens merkt dat ze er zijn. Maar ja, we waren natuurlijk niet om 5 uur opgestaan om er de brui aan te geven, dus iets lichter geschakeld en niet vanuit de bochten versnellen in de beugels en toen konden we hem netjes uitrijden.
https://www.strava.com/activities/288840401/analysis