Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
-
- Forum-lid
In een filmpje van het Youtubekanaal Just Ride Bikes zit een impressie van nieuwe fietsen op de beurs Sea Otter Classic. Ook Van Rysel is daar en iemand van Decathlon vertelt dat ze in 2024 een wielerploeg gaan voorzien van fietsen en dat hun fietsen te zien zullen zijn in alle grote wedstrijden (grand tours). Dat moet dan wel de sponsoring van een UCI Worldtourploeg inhouden.
Met een beetje googlen vond ik een gerucht dat AG2R Citroen genoemd wordt als mogelijke ploeg.
Met een beetje googlen vond ik een gerucht dat AG2R Citroen genoemd wordt als mogelijke ploeg.
- thestudent
- Forum-lid HC
Yes!
Maar vroeger inderdaad ook cofidis.
2004! Wat is er een hoop veranderd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik dacht ook eerst aan Cofidis, maar las ergens dat die nog een doorlopende deal met Look hebben. Nou kan alles kapot, maar als er dan ook berichten zijn over dat de deal tussen BMC en AG2RC tm 2023 loopt ….
Doe mij maar zo'n Penta Pro van Dedacciai EOM 16.5. Dat kan goed een van de fijnste fietsen uit het peloton van die tijd zijn geweest.
Ook de aluminium exemplaren waren volgens mij allemaal custom, vermoedelijk Cyfac.
Campagnolo Ultra Dork
In die tijd zag je toch niemand een Decathlon kopen als ultieme fiets. Of wel?
Beetje zoals festina toen met peugeot reed… ook weinig begeerlijk.
- thestudent
- Forum-lid HC
Daar ging t decathlon toch ook niet om. Die moeten gewoon volume draaien op goedkope basis sportshirtjes en broeken voor allerlei sporten. Meer een naamsbekendheid ding dan dat t om de fietsen ging.
https://youtu.be/G57gOSDGtJc?t=650
https://youtu.be/G57gOSDGtJc?t=650
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!