Pagina 18 van 32

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 05 mar 2023 19:51
door bartdr
Daar zijn toch bevestigingspunten voor voorzien? Of antwoord ik naast de kwestie?

Re: Materiaaltransfers voor 2023

Geplaatst: 26 apr 2023 20:09
door Swedish Chef
In een filmpje van het Youtubekanaal Just Ride Bikes zit een impressie van nieuwe fietsen op de beurs Sea Otter Classic. Ook Van Rysel is daar en iemand van Decathlon vertelt dat ze in 2024 een wielerploeg gaan voorzien van fietsen en dat hun fietsen te zien zullen zijn in alle grote wedstrijden (grand tours). Dat moet dan wel de sponsoring van een UCI Worldtourploeg inhouden.
Met een beetje googlen vond ik een gerucht dat AG2R Citroen genoemd wordt als mogelijke ploeg.

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 26 apr 2023 20:18
door Theo V
Zou zomaar kunnen.
In het verleden werden ze al eens gesponsord door Btwin/Decathlon.

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 26 apr 2023 20:19
door leon1
Dat gerucht heb ik ook al gehoord. Cofidis wordt al gesponsord door Van Rysel. Dus misschien exit Look al na 1 jaar?

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 26 apr 2023 20:22
door thestudent
Afbeelding

Yes! :lol:

Maar vroeger inderdaad ook cofidis.

Afbeelding

2004! Wat is er een hoop veranderd.
Afbeelding

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 26 apr 2023 20:57
door kxlight
Ben je prof…. Zit je 30 uir per week op de fiets. Word je met zulk materiaal op pad gestuurd… man man man.

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 26 apr 2023 21:01
door El Pistolero
kxlight schreef: 26 apr 2023 20:57 Ben je prof…. Zit je 30 uir per week op de fiets. Word je met zulk materiaal op pad gestuurd… man man man.
Jij hebt de fiets al uitgebreid getest?

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 26 apr 2023 22:49
door Swedish Chef
Ik dacht ook eerst aan Cofidis, maar las ergens dat die nog een doorlopende deal met Look hebben. Nou kan alles kapot, maar als er dan ook berichten zijn over dat de deal tussen BMC en AG2RC tm 2023 loopt ….

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 26 apr 2023 23:49
door Ernie C.
kxlight schreef: 26 apr 2023 20:57 Ben je prof…. Zit je 30 uir per week op de fiets. Word je met zulk materiaal op pad gestuurd… man man man.
Doe mij maar zo'n Penta Pro van Dedacciai EOM 16.5. Dat kan goed een van de fijnste fietsen uit het peloton van die tijd zijn geweest.

Ook de aluminium exemplaren waren volgens mij allemaal custom, vermoedelijk Cyfac.

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 27 apr 2023 12:12
door kxlight
El Pistolero schreef: 26 apr 2023 21:01
kxlight schreef: 26 apr 2023 20:57 Ben je prof…. Zit je 30 uir per week op de fiets. Word je met zulk materiaal op pad gestuurd… man man man.
Jij hebt de fiets al uitgebreid getest?
In die tijd zag je toch niemand een Decathlon kopen als ultieme fiets. Of wel?

Beetje zoals festina toen met peugeot reed… ook weinig begeerlijk.

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 27 apr 2023 12:15
door thestudent
Daar ging t decathlon toch ook niet om. Die moeten gewoon volume draaien op goedkope basis sportshirtjes en broeken voor allerlei sporten. Meer een naamsbekendheid ding dan dat t om de fietsen ging.

https://youtu.be/G57gOSDGtJc?t=650

Re: Materiaaltransfers voor 2022

Geplaatst: 27 apr 2023 15:06
door Ernie C.
Nee, Cube en Giant waren destijds begeerlijk...