WK 2022
Misschien als Remco Evenepoel zich zal transformeren tot iemand van een ander geslacht, dan misschien wel.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Kopecky had net daarvoor flink op kop gereden en was in afwachting van een ander om te reageren.fiedoo schreef: ↑24 sep 2022 10:13 Ik begrijp niet waarom Kopecky fout zou gehandeld hebben. Behalve als je er vanuit gaat dat de verliezer altijd fout is.
Het is gewoon heel sluw gespeeld van Annemiek. De rensters zien Annemiek voorbij snellen en denken/hopen dat iemand anders wel zal reageren:" dus ik wacht af".
Verder denken ze dan, als ik het doe ben ik wschlk aan de meet zeker de pineut. En Annemiek was al eens gelost, je kon er ook op hopen dat ze toch nog zou stil vallen.
De laatste 100m zijn trouwens heel zwaar nog en zeker na zo een zware wedstrijd was de kans groot dat bvb Kopecky, als ze op de uitval van Annemiek zou reageren, toch nog zou geremonteerd worden. En de Italiaanse zat mooi ondertussen ook nog in het wiel bij Kopecky.
Dus Kopecky komt bij VV en de Italiaanse komt uit het wiel . Dom, dom, dom zou het dan eveneens klinken.
Had zij erachteraan gegaan dan was ze geklopt in de sprint door de italiaanse.
Ze kan zich weinig verwijten hoewel ze realiseerde dat dit haar grote kans was geweest om wereldkampioen te worden...
-
- Forum-lid HC
De groep van 5 die 2x op de klim wegreed, kan zichzelf veel meer verwijten. Wanneer die samengewerkt hadden, dan was daar de wereldkampioen uitgekomen, nu hebben ze dus niks!
Mooi dat Annemiek, die als eenling altijd op moet boksen tegen het blok van SD Works, nu met haar koersslimmigheid de hele kopgroep het nakijken geeft!
Chapeau ook voor Ellen van Dijk die als een beest op kop reed om Marianne en Annemiek te steunen en weer terug te brengen naar de kopgroep.
Een echt team gezien de reacties na de koers op de zege van Annemiek.
Mooi dat Annemiek, die als eenling altijd op moet boksen tegen het blok van SD Works, nu met haar koersslimmigheid de hele kopgroep het nakijken geeft!
Chapeau ook voor Ellen van Dijk die als een beest op kop reed om Marianne en Annemiek te steunen en weer terug te brengen naar de kopgroep.
Mee eens, als Belg, die wel haar overwinning in de Strade kon appreciëren.dwangarbeider schreef: ↑24 sep 2022 11:28 Kopecky rijdt in de veronderstelling dat anderen de kastanjes wel voor haar uit het vuur gaan halen, nooit zelf voluit op kop of zelf meespringen.
Dat is haar volste recht natuurlijk maar dan kan het moment wel eens komen dat de anderen ook zo gaan redeneren.
Héél slim van Van Vleuten om daar gebruik van te maken en ook perfecte timing.
En dat zeg ik als Belg.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat doen de "analisten" toch in alle sportprogramma's.
En niet enkel in de sport trouwens, alle Covid analisten, oorlogexperts en andere politieke analisten doen niets anders.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Helemaal mee eens!scottpch schreef: ↑24 sep 2022 17:02 De groep van 5 die 2x op de klim wegreed, kan zichzelf veel meer verwijten. Wanneer die samengewerkt hadden, dan was daar de wereldkampioen uitgekomen, nu hebben ze dus niks!
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Achteraf en vanuit je stoel is het altijd makkelijk praten,dat weet ik wel.Maar ik ben het niet eens met de stelling hier dat lotte zich niets te verwijten heeft, mogelijk geeft dit later zelf ook toe. Als VV van achteruit aanvalt zie je ze 1sec. twijfelen en doet niets uit angst dat Perico haar zou koppen in de spurt. Dat is imo te kort uit de bocht. Wat ze volgens mij moest doen is, direct reageren en naar het wiel toespringen (ze had de krachten ertoe nog zie spurt) AVV mag je geen 50m geven
de krachten die Lotte moet leveren moet ook Perico leveren en AVV blijft in alle omstandigheden volharden de twee anderen blijven in het wiel tot de spurt en je hebt zelf gezien wie veruit de snelste is. Ik voel mee met Lotte haar gemiste kans maar kan wel leven met de winst van AVV maar ook van Vos of zelfs nog van anderen die de koers gemaakt hebben.
Een dikke chapeau voor AVV , winnen in die omstandigheden en na zoveel werk tijdens de koers voor Vos. Outstanding.
de krachten die Lotte moet leveren moet ook Perico leveren en AVV blijft in alle omstandigheden volharden de twee anderen blijven in het wiel tot de spurt en je hebt zelf gezien wie veruit de snelste is. Ik voel mee met Lotte haar gemiste kans maar kan wel leven met de winst van AVV maar ook van Vos of zelfs nog van anderen die de koers gemaakt hebben.
Een dikke chapeau voor AVV , winnen in die omstandigheden en na zoveel werk tijdens de koers voor Vos. Outstanding.