Cervélo
Aha, eindelijk terug over fietsen ipv de mogelijk garantie op het frame van Kartens vader.
Zalige SLC-SL voor een ploegmaatje van mij.
Die jongen wint er gegarandeerd een paar triatlons op in 2008 !!
Zalige SLC-SL voor een ploegmaatje van mij.
Die jongen wint er gegarandeerd een paar triatlons op in 2008 !!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
karsten kroon schreef:Ok jongens, ik wil even mijn excuses aanbieden, ik begrijp dat het niet de bedoeling is om iets te verkopen op dit forum. Ik heb het bericht verwijderd. Ik heb een fiets voor mijn vader gekocht en kon nog een frame erbij krijgen, ik dacht dat ik iemand een plezier kon doen ermee. Na negen jaar Colnago bij Rabobank ben ik trouwens een echte Cervelofan geworden! Ik rijdt met dt is onvergeeflijk...
Groetjes
Dan ook mijn pardon voor de reactie. was eigenlijk nooit in me opgekomen dat het oprecht zou kunnen zijn. mijn bericht is bij deze ook verwijderd. ik hoop dat ook dat je wat input kunt geven aan dit forum. je bent een ervaringsdeskundige pur sang natuurlijk!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
-Robin- schreef:C a s r a n schreef:Die jongen wint er gegarandeerd een paar triatlons op in 2008 !!
Wat mogen we dan wel niet verwachten van de man die een R3 heeft als 'trainingsfiets'
Ach, met name-dropping heeft nog nooit iemand een wedstrijd gewonnen )
Ieder op zijn niveau, hé Auke We zien wel wat het wordt met mij... mijn best doen en genieten van triatlon en duatlon: sporten waarin ik eerder mijn tijd wil verbeter (op termijn bv. mijn tijd op een half Ironman) dan kijken hoeveelste ik word... en als ik dat ooit op 2 handjes kan tellen zal 't al super zijn, maar daar lig ik dus niet wakker van.
De jongen voor wie bovenstaande SLC-SL bedoeld is, is een van de beste Belgische triatleten, en winnaar van de Zwintriatlon 2007 (vóór Luc Van Lierde en Rutger Beke).
@ Amclassic-fan: afbouw van de 2008 P3C ligt nog niet vast. Er is wel al een P3C in 54cm met Easton EC90 Aero vork geleverd bij TS.
De jongen voor wie bovenstaande SLC-SL bedoeld is, is een van de beste Belgische triatleten, en winnaar van de Zwintriatlon 2007 (vóór Luc Van Lierde en Rutger Beke).
@ Amclassic-fan: afbouw van de 2008 P3C ligt nog niet vast. Er is wel al een P3C in 54cm met Easton EC90 Aero vork geleverd bij TS.
KXlight schreef:Buzz schreef:Ach ja, en zo zijn er wellicht weer mensen die jouw betreffende reactie van weinig fatsoen vinden getuigen. Het is allemaal wat, hè.KXlight schreef:Voor de rest vind ik het volstrekt onbelangrijk of de persoon, die in zijn eerste posting iets te koop aanbiedt, een profwielrenner is of niet. Het getuigt gewoonweg niet van fatsoen. (OK, deze persoon heeft zich vrij snel verontschuldigd, dat is een pluim waard). Vele andere aanbieders zijn na dit soort postings direct tot de orde geroepen danwel is hun handeltje van 't forum verwijderd.
@Mods: Wat mij betreft mogen dit soort reacties wel uit het topic verwijderd worden, hoor. Uiteraard inclusief de mijne -- anders doe ik het morgenochtend zelf wel. (:-)
Omkleed dat eens met argumenten a.u.b. Van speculaties word ik niet veel wijzer...
Jij verwelkomt een nieuw forumlid met het feit dat hij in z'n eerste bericht ik rijdt met dT -- amai -- schrijft, bovendien 5x het woordje ik in 5 zinnen tikt, meteen al een handeltje aanbiedt en dat allemaal bepaald geen schoonheidsprijs verdient. Een dergelijk warm onthaal verdient zeker geen schoonheidsprijs, is mijn bescheiden mening.
@Cervélo-fans: Sorry voor de offtopic-berichtjes. De mijne zal ik in ieder geval binnenkort verwijderen.
SpEric schreef:En wordt die voor jou ?
P3C? Ja hoor.
-
- Forum-lid
Prachtige Cervélo TS-biker!
Opnieuw zo'n lange levertermijn of is het ondertussen treffelijker geworden?
Opnieuw zo'n lange levertermijn of is het ondertussen treffelijker geworden?
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !