Vandaag gefietst in 2012
Voor het eerst sinds een aantal weken weer eens buiten gefietst. Bij de club is het sinds een paar weken vossenjachten. Dat is niets voor mij.
Dus vandaag met een groepje van de spinninglessen meegefietst. Op en neer naar Hekendorp. Daar gestopt voor een bakkie mèt!
Thuisgekomen met 100 kilometer op de teller. Ging best lekker. Fiets moet nodig gewassen worden. Toch eens kijken voor een spatbordje voor over het achterwiel.
Route
Dus vandaag met een groepje van de spinninglessen meegefietst. Op en neer naar Hekendorp. Daar gestopt voor een bakkie mèt!
Thuisgekomen met 100 kilometer op de teller. Ging best lekker. Fiets moet nodig gewassen worden. Toch eens kijken voor een spatbordje voor over het achterwiel.
Route
Vandaag weer een langere rit op de planning. Onderweg me nieuwe iphone houder getest met foto's maken van de tocht, lekker muziekje op van Jellow Claws voor het ritme.
Jammer genoeg ging de iphone op viaduct tussen de Knipe en Tjallebert op zwart. Jawel vergeten op te laden
Vanaf dat punt binnendoor langs de A32 via Terbant naar Aldeboarn en dan uiteindelijk via Nij Beets naar huis. Al met al een rit van +/- 50km.
ps. wat een super mooie dag om te fietsen, veel bikers en renners gezien onderweg
Jammer genoeg ging de iphone op viaduct tussen de Knipe en Tjallebert op zwart. Jawel vergeten op te laden
Vanaf dat punt binnendoor langs de A32 via Terbant naar Aldeboarn en dan uiteindelijk via Nij Beets naar huis. Al met al een rit van +/- 50km.
ps. wat een super mooie dag om te fietsen, veel bikers en renners gezien onderweg
In de ochtend een grijze maar lekkere rit. Vanuit leusden via soesterberg, soest, baarn,richting eembrug, eemnes en huizen. Daar de brug over de polder in. En er bij nijkerk via de andere brug weer uit. Daarna nijkerk, nijkerkerveen, hoevelaken, achterveld, en weer naar huis in leusden.
Alles bij elkaar een kleine 80 km lekker fietsen. En bij thuiskomst brak de zon door
Ik had de Zonda's weer eens gestoken, die ik laatst hier in het forum te koop had staan. Ik ben bij nader inzien erg blij dat ze niet verkocht zijn, want ze rijden toch wel heel prima.
En nog wat op opvallends (voor mij althans)... Ik heb dezer dagen m'n Deda set up (basis instap nivo) vervangen door 3T. (Da's stuur, stuurpen en zadelpen, alles op 3T's pro nivo, volgens mij ook instap). Dat rijdt toch een stuk comfortabeler. Trillingen vanaf het wegdek worden echt veel beter weggefilterd. Lekker hoor!
Alles bij elkaar een kleine 80 km lekker fietsen. En bij thuiskomst brak de zon door
Ik had de Zonda's weer eens gestoken, die ik laatst hier in het forum te koop had staan. Ik ben bij nader inzien erg blij dat ze niet verkocht zijn, want ze rijden toch wel heel prima.
En nog wat op opvallends (voor mij althans)... Ik heb dezer dagen m'n Deda set up (basis instap nivo) vervangen door 3T. (Da's stuur, stuurpen en zadelpen, alles op 3T's pro nivo, volgens mij ook instap). Dat rijdt toch een stuk comfortabeler. Trillingen vanaf het wegdek worden echt veel beter weggefilterd. Lekker hoor!
-
- Forum-lid
Vandaag een rondje van 65km Oostrum - Dokkum - Damwoude - Feanwalden - Qautrebras - Bergum - Tytsjerk - Leeuwarden - Lekkum - Wyns - Bartlehiem - Burdaard - Dokkum - Oostrum
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Follow @Martijn140
Heb vandaag weer een rondje van 100km toegevoegd aan het jaar totaal Deventer - Olst - Wijhe - Raalte - Holterberg - Holten - Laren - Lochem - Zutphen - Eefde - Deventer
Het waren prima omstandigheden, dus de WIlier mocht mee buiten spelen
Het waren prima omstandigheden, dus de WIlier mocht mee buiten spelen
-
- Forum-lid
Beetje ge-MTB-d bij Oostvoorne. Het gaat steeds beter!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Voor het 1e in 1.5 maand weer eens wat langer dan 2.5 uur op de fiets gezeten. Het zijn uiteindelijk 128 km's geworden, alle heuveltjes rondom Schöppingen en Billerbeck meegepakt.
Voor de liefhebbers de route op Strava: http://app.strava.com/activities/27511952" onclick="window.open(this.href);return false;
En nog wat (veel) foto'tjes:
Net buiten Enschede komt het zonnetje er net door:
Het zonnetje verdween daarna weer even, maar de schitterende herstkleuren bleven:
Vervolgens kwam het zonnetje er weer door:
Na de 1e beklimming van de Schöppingerberg een mooi uitzicht in de richting van Billerbeck:
Net voor Darfeld, toen de weg weer verhard was:
Het kasteel van Darfeld:
De kathedraal (of is het gewoon een grote kerk?) van Billerbeck:
Nog 2 panorama's geschoten op de weg terug van Billerbeck richting Schöppingen:
En het laatste uurtje werd de lucht strak blauw:
Voor de liefhebbers de route op Strava: http://app.strava.com/activities/27511952" onclick="window.open(this.href);return false;
En nog wat (veel) foto'tjes:
Net buiten Enschede komt het zonnetje er net door:
Het zonnetje verdween daarna weer even, maar de schitterende herstkleuren bleven:
Vervolgens kwam het zonnetje er weer door:
Na de 1e beklimming van de Schöppingerberg een mooi uitzicht in de richting van Billerbeck:
Net voor Darfeld, toen de weg weer verhard was:
Het kasteel van Darfeld:
De kathedraal (of is het gewoon een grote kerk?) van Billerbeck:
Nog 2 panorama's geschoten op de weg terug van Billerbeck richting Schöppingen:
En het laatste uurtje werd de lucht strak blauw:
-
- Forum-lid
@ bianchisl3 @ amclassic-fan het zijn weer mooie foto's
Visser bike parts
Follow @Martijn140
Follow @Martijn140
-
- Forum-lid
Ook hier vanmiddag prachtig weer. Samen met mijn dochter een rustig duurritje gemaakt door het landschap van de Drentse Aa.
Next Generation
Prachtige herfstplaatjes op het Lentisterrein
Next Generation
Prachtige herfstplaatjes op het Lentisterrein
Gisteren thuis gebleven en vanochtend op de fiets gesprongen. Wat is het toch heerlijk rustig op zo'n maandagochtend
De Boelekeerl; '' Kinder, blief uut de buurt van kolk of vlonder, want de boelekeerl zit d'r onder!''
De Boelekeerl; '' Kinder, blief uut de buurt van kolk of vlonder, want de boelekeerl zit d'r onder!''