Het grote auto-topic
-
- Forum-lid HC
De nieuwe M5 is door de nl belasting regels een ton goedkoper.
Vanaf maar 160, dat was met de vorige 260.
Dat eerste zal meestal wel de BE prijs zijn geweest.
340 en ook de 330 en 330E (en dus ook de 320) laat zoch wel makkelijk tunen.
De 2l 184pk van de 320 en 330e komt heel makkelijk 100pk bij voor een 1000 euro.
Ook het overwegen waard
Vanaf maar 160, dat was met de vorige 260.
Dat eerste zal meestal wel de BE prijs zijn geweest.
340 en ook de 330 en 330E (en dus ook de 320) laat zoch wel makkelijk tunen.
De 2l 184pk van de 320 en 330e komt heel makkelijk 100pk bij voor een 1000 euro.
Ook het overwegen waard
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die ZF-bak heeft je verpest voor de rest van je leven
Heel veel beter wordt het niet, snap ook niet dat er nog zoveel andere rommel is.
Heel veel beter wordt het niet, snap ook niet dat er nog zoveel andere rommel is.
Less is bore
De grootste Landrover is net zo groot als een klein gepantserd voertuig.Dubbeldekker schreef: ↑21 dec 2024 17:08 Je zou een amfibie voertuig kunnen overwegen. Of wellicht een tank
hun fietsen.
Ooit wel een Fiat Punto gehad. Ergens rond 2001. Helaas maar drie maanden gehad (vanaf nieuw) want betrokken geraakt bij een ongeval waarna de Punto economisch total loss is verklaard. Daarna niet meer tot een deal kunnen komen met de Fiat dealer dus maar een Clio gekocht.
Ride bikes, not tanks!
- CampaYolo
- Forum-lid
Die puntotjes waren best oke hoor, als je geluk had een goeie te hebben.
Mijn moeder had er een en ik had net mijn rijbewijs. Veel plezier van gehad
Toevallig na de cross in loenhout destijds ook met dat ding vast gestaan in een iets te natte wegkant. Wij met zijn 5en dat karretje van de kant proberen te trekken. (Leuk om dan de bob te zijn ) Uiteindelijk een boerke gevonden die ons los wou trekken met zijn traktor.
Mijn moeder had er een en ik had net mijn rijbewijs. Veel plezier van gehad
Toevallig na de cross in loenhout destijds ook met dat ding vast gestaan in een iets te natte wegkant. Wij met zijn 5en dat karretje van de kant proberen te trekken. (Leuk om dan de bob te zijn ) Uiteindelijk een boerke gevonden die ons los wou trekken met zijn traktor.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Ik had een aantal jaren terug nog een keer een Punto als huurauto in Italie. Was ik best blij mee want ik vind het laatste model gewoon een leuke auto. En toen je een aantal jaar terug (oef, 2011 bedoel ik dus...) die belastingvrije diesels had was ik er weer dichtbij om er eentje te kopen. Uiteindelijk een DS3 1.6 diesel gekocht toen.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid HC
Ja maar bij BMW rijd ie veruit het beste.daniel1975 schreef: ↑27 dec 2024 17:59 Die ZF-bak heeft je verpest voor de rest van je leven
Bij Alfa en Peugeot is het echt een stuk minder. Het is voornamelijk software.
Jouw bak schakeld met een polestar upgrade net zoals die zf bak, nouja bijna, maar iig niet meer de perikelen die je nu hebt.
PDK presteert beter en schakelt snellerdaniel1975 schreef: ↑27 dec 2024 17:59 Die ZF-bak heeft je verpest voor de rest van je leven
-
- Forum-lid
verwijderd
Laatst gewijzigd door scottpch64 op 28 dec 2024 07:37, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
ZF en Getrag waren/zijn de beste bakken om te hebben in je auto.daniel1975 schreef: ↑27 dec 2024 17:59 Die ZF-bak heeft je verpest voor de rest van je leven
Schakelen zijdezacht en bleven heel...
Cambiocorsa versnellingsbakken die de eerste jaren in Ferrari en Maserati gebruikt werden, waren een drama.
Zijn daarna dan ook vervangen door ZF bakken.