Vandaag gefietst in 2011
Vanmiddag eerst naar De Graafschap-FC Groningen geweest op De Vijverberg, daarna de enorme teleurstelling weggetrapt van het bizarre 3-2 verlies van de Superboeren.
Ben met een wat langere aanloop via Gaanderen en Terborg naar Zeddam gefietst en heb van daaruit twee tegenovergestelde rondjes over het Montferland gereden en zo zo'n 265 hoogtemeters gemaakt in de ruim 62 afgelegde kilometers.
Ging best erg lekker (gemiddeld 29,1 km/uur met de klimmetjes) en het weer werkte natuurlijk ook geweldig mee!
Ben met een wat langere aanloop via Gaanderen en Terborg naar Zeddam gefietst en heb van daaruit twee tegenovergestelde rondjes over het Montferland gereden en zo zo'n 265 hoogtemeters gemaakt in de ruim 62 afgelegde kilometers.
Ging best erg lekker (gemiddeld 29,1 km/uur met de klimmetjes) en het weer werkte natuurlijk ook geweldig mee!
Vandaag vierde mijn zwager en mijn oudste neef hun verjaardag in Hoenderloo. De rest van de afvaardiging uit het Haagse ging met de auto.
Maar ik ging (heen) lekker met de fiets. Het was prima weer, met alleen het eerste stuk tot zeg maar Gouda schuin wind tegen.
Maar echt harde wind stond er niet. Totale afstand kwam zoals verwacht uit op 130 kilometer. Daarna lekker in de tuin gezeten in de zon!
Perfect najaarsdagje zo!
Route
Maar ik ging (heen) lekker met de fiets. Het was prima weer, met alleen het eerste stuk tot zeg maar Gouda schuin wind tegen.
Maar echt harde wind stond er niet. Totale afstand kwam zoals verwacht uit op 130 kilometer. Daarna lekker in de tuin gezeten in de zon!
Perfect najaarsdagje zo!
Route
-
- Forum-lid
monstertijdit. 3 rondes van 40,9KM
route:
http://spinneweb.xs4all.nl/ttar/MapDeta ... 93&Zoom=12
totaal 122,55km a 37,26 gemiddeld...
(was zelf erg tevreden)
route:
http://spinneweb.xs4all.nl/ttar/MapDeta ... 93&Zoom=12
totaal 122,55km a 37,26 gemiddeld...
(was zelf erg tevreden)
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
-
- Forum-lid
Afgelopen zaterdagmiddag samen met De Zwarten in Kopenhagen een ritje uit de losse pols om de omgeving wat te verkennen. Niet zoveel kilometers maar wel een rondje met een hoog creativiteitsgehalte.
Vanuit het hotel richting een natuurgebied.
Alwaar we een plaatselijke mtb'er lieten schrikken...
In vloeiend Deens probeerde hij ons duidelijk te maken dat je daar niet met een koersfiets kon rijden. Maar dat viel best mee.
Prima trainingsritje voor L'Eroica
Bovendien leverde het zeer fraaie plaatjes op.
Van een paar vriendelijke Deense dames kregen we dan weer de tip voor een ander paadje richtign Dragør. Daar hadden wij dan echter weer onze bedenkingen over....
In Dragør was het tijd voor Cappuccino en bootjes.
Uiteindelijk het hotel ook weer netjes teruggevonden. Fietsen in de auto en richting de stad!
Vanuit het hotel richting een natuurgebied.
Alwaar we een plaatselijke mtb'er lieten schrikken...
In vloeiend Deens probeerde hij ons duidelijk te maken dat je daar niet met een koersfiets kon rijden. Maar dat viel best mee.
Prima trainingsritje voor L'Eroica
Bovendien leverde het zeer fraaie plaatjes op.
Van een paar vriendelijke Deense dames kregen we dan weer de tip voor een ander paadje richtign Dragør. Daar hadden wij dan echter weer onze bedenkingen over....
In Dragør was het tijd voor Cappuccino en bootjes.
Uiteindelijk het hotel ook weer netjes teruggevonden. Fietsen in de auto en richting de stad!
-
- Forum-lid
Nice!!
Hoe krijg je je fiets mee? Thule achter op de Ferrari ?
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
-
- Forum-lid
Als je de fietsen maar voldoende demonteert krijg je ze er uiteindelijk wel in. Maar de fietsenstalling was toch een beter keuze want dat zware staal is toch behoorlijk extra gewicht en je wil natuurlijk niet dat iemand anders sneller weg is bij het stoplicht.
Na het werk anderhalf uurtje op en neer naar het jongste kleinkind. Banaan gegeten, volle luier geconstateerd en weer weg.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanmiddag vrij gekregen om te fietsen, in tegenstelling tot mijn vrouw begrijpt mijn baas mij wél
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om de middag daar aan te spenderen; het werd een vier bruggen tocht te weten de Algerabrug (Krimpen aan den IJssel), Van Briennenoordbrug (Rotterdam) Brug over rivier de Noord (wat een naam) Alblasserdam en de Lek Brug bij Vianen.
Het was nagenoeg windstil en behaaglijk maar niet echt warm. Af en toe een beetje zon dus prima fietsweer. Hoewel ik geen fan ben van harde wind, vind ik het nog best tegenvallen hoeveel weerstand windstilte eigenlijk geeft. Dit kan echter ook komen omdat ik nog een lichte verkoudheid aan het wegwerken was.
Omdat ik een vorige keer te weinig drinken bij mij had en daar toch wat hoofdpijn van kree, had ik een extra bidon in en klein rugtasje megenomen. Voor het eerst ook maar een banaan meegenomen (naast de 10 pakjes sultana) omdat ik nu toch genoeg bergruimte had.Die banaan was eigenlijk wel prima bevallen, ik verwachtte dat deze als een blok op de maag zou vallen maar dat viel reuze mee.
Al met al weer 107 kilometer op het klokje, nog net in D1 met een gemiddelde snelheid van 31,4 KM/H en 147 hoogte metertjes.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om de middag daar aan te spenderen; het werd een vier bruggen tocht te weten de Algerabrug (Krimpen aan den IJssel), Van Briennenoordbrug (Rotterdam) Brug over rivier de Noord (wat een naam) Alblasserdam en de Lek Brug bij Vianen.
Het was nagenoeg windstil en behaaglijk maar niet echt warm. Af en toe een beetje zon dus prima fietsweer. Hoewel ik geen fan ben van harde wind, vind ik het nog best tegenvallen hoeveel weerstand windstilte eigenlijk geeft. Dit kan echter ook komen omdat ik nog een lichte verkoudheid aan het wegwerken was.
Omdat ik een vorige keer te weinig drinken bij mij had en daar toch wat hoofdpijn van kree, had ik een extra bidon in en klein rugtasje megenomen. Voor het eerst ook maar een banaan meegenomen (naast de 10 pakjes sultana) omdat ik nu toch genoeg bergruimte had.Die banaan was eigenlijk wel prima bevallen, ik verwachtte dat deze als een blok op de maag zou vallen maar dat viel reuze mee.
Al met al weer 107 kilometer op het klokje, nog net in D1 met een gemiddelde snelheid van 31,4 KM/H en 147 hoogte metertjes.
- jeroenkuiper
- Forum-lid