Canyon
-
- Forum-lid
Tsja, het is nog even afwachten. Wellicht komen ze toch nog ergens een fietsje tegen :s, ik heb er echter weinig vertrouwen in.
Zoiets kan natuurlijk gebeuren. Echter vind ik dat canyon zich er wel heel makkelijk van afmaakt om 7% korting te geven op een nieuw model of de bestelling te annuleren.
Zoiets kan natuurlijk gebeuren. Echter vind ik dat canyon zich er wel heel makkelijk van afmaakt om 7% korting te geven op een nieuw model of de bestelling te annuleren.
Tja, als je al betaald hebt, is je onderhandelingspositie zwak en daar maakt men helaas gebruik van.
Ik vind het erg klantonvriendelijk en het zou voor mij een reden zijn om m'n betaalde geld terug te vragen en de order te annuleren.
Deze berichten doen Canyon niet goed. Ik ben erg gecharmeerd van het SLX frameset, nog meer na het lezen van de carbontest uit Tour, maar na al deze negatieve berichten ga ik toch sterk twijfelen of Canyon wel een verstandige keuze zou zijn.
Ik vind het erg klantonvriendelijk en het zou voor mij een reden zijn om m'n betaalde geld terug te vragen en de order te annuleren.
Deze berichten doen Canyon niet goed. Ik ben erg gecharmeerd van het SLX frameset, nog meer na het lezen van de carbontest uit Tour, maar na al deze negatieve berichten ga ik toch sterk twijfelen of Canyon wel een verstandige keuze zou zijn.
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
Net Peter aan de lijn gehad en die belde me dat mijn fiets er zou moeten zijn. Ik moest morgen nog een keer teurg bellen. Ik hou jullie op de hoogte.
Mocht de fiets er niet zijn en er word geen gepaste oplossing geboden dan schakel ik mijn rechtsbijstand in.
Mocht de fiets er niet zijn en er word geen gepaste oplossing geboden dan schakel ik mijn rechtsbijstand in.
- geertjan5
- Forum-lid
Wil je Peter recht in de ogen kijken. Hij zou wel op Bikemotion MOETEN staan.
Dat is een stand die ik zwart heb gemaakt met een fluoriserende pen.
Dat is een stand die ik zwart heb gemaakt met een fluoriserende pen.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
jaapieo schreef:Ik zal Peter even b ellen... Hopen dat ze mijn stuurpen eens gaan verzenden!
waar haal jij de zadelpen weg dan uit mijn post's???jaapieo schreef:Van de vrouwelijke (slechthorende...) collega van peter heb ik vernomen dat ze me morgen terug belt, want ik had volgens haar gewoon recht op mijn stuurpen!
mijn Flickr