Zeer mooie fiets fietslicht. En nog extra mooi doordat het custom is. Vooral de combinatie frame wielen doet het goed.
Zwart zal zeker hip staan bij je fiets!
foto van je fiets
-
- Forum-lid
@Fietslicht: leuke fiets! Een zwarte crank kan wel mooi staan maar op zich kleurt deze gepolijst alu wel weer goed bij de wielen.
@Joren: plaatje werkt niet, je kan niet linken vanuit MSN groups, probeer imageshack.us eens.
Hierbij pleuaht ik mijn fietsje hier ook maar eens:
@Joren: plaatje werkt niet, je kan niet linken vanuit MSN groups, probeer imageshack.us eens.
Hierbij pleuaht ik mijn fietsje hier ook maar eens:
als ik al deze fietsen zie:mijn fiets is er niets tegen!mooiste(persoonlijk)vind ik de specialized!mag ik eens "domme" vraag stellen?(2eigenlijk)casran heb jij geld teveel?en...ben jij semi-prof of iets in die aard of grote ploeg?is gewoon vraagje!
il magnifico
-
- Forum-lid
@ bike add1ct:
dank!
Ik wil volgend jaar ofzo misschien ook nieuwe wielen eronder hebben. Heb al eens met ksyriums eronder gereden, reed heel fijn en zwarte wielen staan er erg mooi onder, vandaar de zwarte crank.
Verder: wat een onwijs gave fiets heb jij, bike add1ct!
Als ik geld (teveel) zou hebben zou ik ook voor zo'n Scott gaan. Fijn om te kunnen blijven dromen!
dank!
Ik wil volgend jaar ofzo misschien ook nieuwe wielen eronder hebben. Heb al eens met ksyriums eronder gereden, reed heel fijn en zwarte wielen staan er erg mooi onder, vandaar de zwarte crank.
Verder: wat een onwijs gave fiets heb jij, bike add1ct!
Als ik geld (teveel) zou hebben zou ik ook voor zo'n Scott gaan. Fijn om te kunnen blijven dromen!
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.
Prachtige Scott, Bike add1ct. Heb jij een Mavic fietscomputertje op je stuur? En wat zijn dat voor crancks, toch geen Record hé? Wat me ook opvalt : slechts 24 spaken in die Amclassic wielen, is dat genoeg voor zo een grote sterke kerel als jij bent ?
Quoten: Origineel geplaatst door joren op 15 Maart 2006
hier mijn fiets
pedalen: time rxs carbon
groep: campagnolo chorus
stuur, zadel ,crancks, stuurpen, zadelpen, bidonhouders : sx-force
wielen : mavic cosmic carbon of mavic ksyrium sl tdf editie
fietscomputer: polar
hier mijn fiets
pedalen: time rxs carbon
groep: campagnolo chorus
stuur, zadel ,crancks, stuurpen, zadelpen, bidonhouders : sx-force
wielen : mavic cosmic carbon of mavic ksyrium sl tdf editie