C a s r a n schreef:Ieder op zijn niveau, hé Auke
We zien wel wat het wordt met mij... mijn best doen en genieten van triatlon en duatlon: sporten waarin ik eerder mijn tijd wil verbeter (op termijn bv. mijn tijd op een half Ironman) dan kijken hoeveelste ik word... en als ik dat ooit op 2 handjes kan tellen zal 't al super zijn, maar daar lig ik dus niet wakker van.
De jongen voor wie bovenstaande SLC-SL bedoeld is, is een van de beste Belgische triatleten, en winnaar van de Zwintriatlon 2007 (vóór Luc Van Lierde en Rutger Beke).
Precies, uiteindelijk gaat het om de arbeidsethos in de topsport, waarin je jezelf met jezelf meet in plaats van met de ander.
Want wat is nou belangrijker: dat je van wedstrijdsport leert door je best te doen (middels hard te trainen, gezond te leven en met plezier te sporten), jezelf kunt verbeteren......, of dat je (door optimaal en uitgekiend te trainen, jezelf van het duurste en beste materiaal te voorzien, op het randje van gezond en verantwoord eten (geholpen middels supplementen, vitaminepillen, ijzerpreparaten, etc)), de ander kunt verslaan....
Waar zijn de bhoedda's van de sport gebleven? Zoals de Rocky Balboa's, de Dries van Wijhes, en de Graham Obree's?
hahaha, ik draaf een beetje door.... soort allergische reactie van al dat mooie spul wat ik hier zie, en wat dan ook nog niet verder mag komen dan de status trainingsfiets... Maar ik doe er zelf ook aan mee hoor, vind het alleen maar mooi al dat mooie spul, en er gaat ook nog eens drie seconden gratis van je eindtijd af.....
)