Canyon
-
- Forum-lid
Iemand ervaring met de kleur Sand van Canyon? De Grail is te koop in Forest (groen) of Sand. Op de foto’s lijkt het erg geel, maar ik weet dat er verschil kan zitten tussen studiofoto’s en daglicht foto’s. Kan helaas weinig daglicht foto’s vinden van een Grail in Sand. Wel van de Forest kleur. Twijfel een beetje welke te kiezen. De een is sneller leverbaar, maar dat mag geen reden zijn om een keuze te maken. Heb ik mezelf voorgenomen…
Michiel
-
- Forum-lid
Dank. Ik vind die Sand kleur eigenlijk wel gaaf. Heb jij die fiets of ben je handiger dan ik op google?
Michiel
Heb zelf wel een Grail AL maar in de vorige groene kleur, niet deze Forest Green.fietsvriend schreef: ↑13 okt 2022 11:32 Dank. Ik vind die Sand kleur eigenlijk wel gaaf. Heb jij die fiets of ben je handiger dan ik op google?
Heb op Google gezocht op Canyon + Grail + Sand + Reddit (op Reddit is best een actieve Canyon community die veel nieuwe fietsen toont). Dan even op wat linkjes klikken en de foto als Image embedden op dit forum
-
- Forum-lid
Goeie tip. Thanks.
Michiel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oeh, die Sand mag van mij direct onder een enorme hoop met zand verdwijnen. Vind het echt helemaal niks.
Less is bore
-
- Forum-lid
Tweede foto vind ik wel goed. Eerste minder.
Michiel
Zojuist contact gehad met Canyon. Als na enkele ritten de zadelpen niet opnieuw is gezakt dan gaat Canyon de zadelpen kosteloos vervangen. Balen dat ik dit probleem heb gehad, maar wat mij betreft is dit op deze manier prima opgelost door Canyon.
Daarom eerst testen of mijn huidige zadelpen nu goed blijft zitten na grondig ontvetten en verse carbonpasta. Heb de bout nu vastgezet met mijn eigen momentsleutel in plaats van het dingetje dat Canyon meelevert. Het zou me niet verrassen als dat ook verschil maakt!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat ding van canyon gaat linea recta de prullenbak in.
Alles met een goede momentsleutel. Ik heb ‘m nu op 5.5nm staan, dat is best vast.
Blijf mij alleen verbazen over die 12nm voor de stuurpen.
Alles met een goede momentsleutel. Ik heb ‘m nu op 5.5nm staan, dat is best vast.
Blijf mij alleen verbazen over die 12nm voor de stuurpen.
Less is bore