De grote wielren quiz!
Ik ga vanmiddag lekker fietsen, dus kom op met dat antwoord!
Het gaat om een fietsmaatje uit het begin van de carriere van Leontien.
Als deze vraag te weinig met wielrennen zelf te maken heeft, te inside, of te moeilijk is laat het even weten, heb ondertussen nog wel een andere vraag bedacht die iets meer met wielrennen zelf te maken heeft.
Het gaat om een fietsmaatje uit het begin van de carriere van Leontien.
Als deze vraag te weinig met wielrennen zelf te maken heeft, te inside, of te moeilijk is laat het even weten, heb ondertussen nog wel een andere vraag bedacht die iets meer met wielrennen zelf te maken heeft.
Passie voor het fietsen en de fietsen.
NK 2003, knap gevonden, maar die bedoelde ik niet. De dame die ik bedoel, zelf heeft het fiets niveau van Anouschka niet gehaald. De man van de dame die ik bedoel heeft veel meer gepresteerd op de fiets dan Kees Jeurissen(niet dat ik die bij kon houden in zijn goede dagen), want dat is de naam die jij nog moest opzoeken denk ik.
Het was nog iets eerder in de carriere van Leontien, en ik weet niet of Anouschka twee wielrennende broers had, maar de dame die ik bedoel zeker wel.
Deze twee broers brachten het beide tot de top van Nederland op amateur niveau.
De man van de gene die ik bedoel bracht het tot de top van Nederland op Profniveau. Was Nederlands "(ronde) hoop in bange dagen".
Het was nog iets eerder in de carriere van Leontien, en ik weet niet of Anouschka twee wielrennende broers had, maar de dame die ik bedoel zeker wel.
Deze twee broers brachten het beide tot de top van Nederland op amateur niveau.
De man van de gene die ik bedoel bracht het tot de top van Nederland op Profniveau. Was Nederlands "(ronde) hoop in bange dagen".
Nancy Boerboom ?
-
- Forum-lid
Edith Klep....?
De vrouw van Eddy Bouwmans ? (ben effe haar naam kwijt )
wido, helemaal goed. Helmie van Dijk, was in de tijd dat Leontien bij Buitenlust fietste haar trtainingsmaatje. De broers van Helmie, Cor en Hans hebben beide op het hoogste amateurniveau gefietst. Eddy was voorzien als opvolger van Joop, Steven en Gert-Jan, helaas heeft zijn carriere veel te kort geduurd.
wido, succes met het bedenken van een nieuwe vraag.
wido, succes met het bedenken van een nieuwe vraag.
Deze is ongetwijfeld veel te makkelijk voor jullie, maar ik vond het voorval wel grappig, vandaar.
Vorig jaar zag ik in Italie een piepklein jochie fietsen op een piepklein fietsje van het merk Legnano. Koddig gezicht, zeker gezien de grote naam die het merk beroemd maakte.
Wie bedoel ik ?
Vorig jaar zag ik in Italie een piepklein jochie fietsen op een piepklein fietsje van het merk Legnano. Koddig gezicht, zeker gezien de grote naam die het merk beroemd maakte.
Wie bedoel ik ?
[quote="Canyon81"]Gino Bartali[/quote]
Tuurlijk !!
Canyon81, aan jou........
Tuurlijk !!
Canyon81, aan jou........