Het dopingtopic 2.0
Twijfel ook sterk hieraan, hoewel ik er wel eens eerder aan gedacht heb. Als zoiets genoemd wordt, wil ik ook toch ook wel wat duidelijkere aanwijzingen hiervoor zien. En al zou je het motortje feilloos weg kunnen werken, 't is zoals er staat, die aan/uitknop plus batterijen blijven een probleem. Ben heel benieuwd naar het vervolg...
-
- Forum-lid
@cas
Voor iedere koers worden de fietsen van de deelnemers gewogen. Het minimum gewicht is door de UCI op 6,8 kilo vastgesteld. Dit heeft een reden.
www.m-gineering.nl/uci2000.htm
Het zal opvallen als een renner met een fiets van bijna 9 kilo aan de start verschijnt.
Voor iedere koers worden de fietsen van de deelnemers gewogen. Het minimum gewicht is door de UCI op 6,8 kilo vastgesteld. Dit heeft een reden.
www.m-gineering.nl/uci2000.htm
Het zal opvallen als een renner met een fiets van bijna 9 kilo aan de start verschijnt.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Onze vriend Floyd Landis heeft zojuist bekend doping te hebben gebruikt ten tijde van de Tour de France.
-
- Forum-lid
Oeps. Kans lijkt mij toch groot dat de Amerikaanse beschuldigden Landis voor het gerecht gaan dagen.
En mss wil Landis dat ook wel.
En mss wil Landis dat ook wel.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Wat een ongelofelijke zak! Doping gebruiken is zwak, maar nog begrijpelijk in je zoektocht naar winst. Maar zo lang, zo glashard liegen: dan ben je een inferieur mens.