Canyon
tja... dat boeit me niet Zoveel...
Nu zou ik met iemand van dit forum mijn body ruilen tegen een campagnolo body, maar die laat ineens niks meer va zich horen
Zou jammer zijn als ik moest wachten op geld voor een ander wielsetje
Nu zou ik met iemand van dit forum mijn body ruilen tegen een campagnolo body, maar die laat ineens niks meer va zich horen
Zou jammer zijn als ik moest wachten op geld voor een ander wielsetje
mijn Flickr
Mijn nieuwe Canyon:
Frame: Ultimace Cf
Groep: Dura Ace 7800
Trainingswielen: Planet X A57 (Wedstrijdwielen: campagnolo eurus)
Pedalen: Time RXS carbon
Zadel: Fizik Arione
Drinkbushouders: Er komen Tacx Tao's op.
Frame: Ultimace Cf
Groep: Dura Ace 7800
Trainingswielen: Planet X A57 (Wedstrijdwielen: campagnolo eurus)
Pedalen: Time RXS carbon
Zadel: Fizik Arione
Drinkbushouders: Er komen Tacx Tao's op.
Mijn Canyon Ultimate CF
fizik schreef:Gaaf fietsje. Wat voor stuur heb je gemonteerd? Het heeft wat weg van een baanstuur. Staan die shifters niet erg omhoog?
Het is een Pro Plt stuur met een ronde bocht.
Ik weet dat de shifters erg omhoog staan, maar dat wordt een dezer dagen nog veranderd.
Mijn Canyon Ultimate CF
-
- Forum-lid
@compdriver: mooie fiets! Moet zeggen dat ik de 7800 nog steeds erg mooi vind.
Gelukkig hebben ze mijn canyon weer gevonden . Echter is de headset die k besteld heb nog steeds niet binnen. Word nog een paar weekjes wachten dus (ben al lang blij dat ze hem nog hebben).
Gelukkig hebben ze mijn canyon weer gevonden . Echter is de headset die k besteld heb nog steeds niet binnen. Word nog een paar weekjes wachten dus (ben al lang blij dat ze hem nog hebben).
-
- Forum-lid
BonoCross schreef:Welke maat is de vulring/headset? Een 4.5mm?
nee, een 16mm, de 4.5 is een ander systeem geloof ik. Weet iemand wat daar de voor/nadelen zijn? (misschien hebben ze die 4.5 mm wel liggen).
roboxl schreef:De 4,5 mm werkt met een normale expander, dus niet met het I-lock systeem.
Ik heb de normale expander van 4.5 mm moeten nemen (zoals je kan zien op de foto van mijn vorige post), zodat ik juist dezelfde hoogte heb tov mijn vorige fiets.
Mijn Canyon Ultimate CF
-
- Forum-lid
Zit er behalve de hoogte nog voor/nadelen aan dat i lock systeem (lichter, makkelijker bijstellen, lichter of anders??).