Specialized
Te volgen op Weightweenies
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
H&H schreef:Hij is wel mooi! Op de één of andere manier wel een 'drukke' fiets.
Ik zou nog eens aan het sticker trekken gaan:p en er een zwart stuurlint op zetten
ik denk dat dat komt door de bandjes, en het rood van de fulcrum's. omdat je eerst het rode hebt van de fulcrums, dan weer stukje zwart, dan weer een tekstje van de bandjes, en dan weer stukje zwart en weer een stukje wit.. dat maakt het heel erg druk. ik denk dat als er alleen zwarte bandjes op worden gelegd het al een stuk 'rustiger' oogt.
Maar zeker een mooie fiets, waar ik je superveel plezier mee wens!
Specialized Tarmac Elite Compact
@ddetaey,
Mooie fiets! Redelijk gelijk aan mijn fiets (staat aantal paginas terug). Frame in identieke kleur en identieke maat, wielset redelijk gelijk (ik heb Campagnolo Shamal), alleen heb ik een Campa Chorus groep erop.
Heb je er al mee buiten gereden? Die van mij heeft alleen nog in de tacx gestaan.
Mooie fiets! Redelijk gelijk aan mijn fiets (staat aantal paginas terug). Frame in identieke kleur en identieke maat, wielset redelijk gelijk (ik heb Campagnolo Shamal), alleen heb ik een Campa Chorus groep erop.
Heb je er al mee buiten gereden? Die van mij heeft alleen nog in de tacx gestaan.
@ddetaey
prachtige combi, ik ben momenteel aan het bekijken of ik deze fiets met deze kleuren als dura-ace koop (af Specialized dus, echter om onduidelijke redenen alleen leverbaar in Engeland) of als los frame.
De kreet dura-ace is af fabriek een beetje hol: heel veel delen zijn "slechts" ultegra!!
Zijn hier mensen met een Specialized uit de UK? De eerste dealer die ik belde wilde de fiets franco opsturen met UPS, wordt vervolgd.
JaPio
prachtige combi, ik ben momenteel aan het bekijken of ik deze fiets met deze kleuren als dura-ace koop (af Specialized dus, echter om onduidelijke redenen alleen leverbaar in Engeland) of als los frame.
De kreet dura-ace is af fabriek een beetje hol: heel veel delen zijn "slechts" ultegra!!
Zijn hier mensen met een Specialized uit de UK? De eerste dealer die ik belde wilde de fiets franco opsturen met UPS, wordt vervolgd.
JaPio