Trek
Mooie Domane!, wieltjes staan ook goed onder je fiets.tandjes! schreef:Mijn nieuwe ride voor 2014. Voor het eerst een Trek.
Domane 5.9 / SRAM Red / Zipp 60 / Bontrager components / Speedplay zero titanium(helaas nog groene )
Erg veel zin om de eerste km's te gaan maken.
-
- Forum-lid
Nog een paar nachtjes wachten, dan staat de Trek Domane 5.2 klaar... Eerste serieuze fiets na wat mountainbikes, ben erg benieuwd. Alleen wat extraatjes zoals computertje, Bandensetje en tas, bidonhouder, verder geheel standaard zoals ie van de fabriek komt met ultegra afwerking met deore XT PD-M780 pedaaltjes...
Ik ben ook voornemens een Trek aan te schaffen. De domane 5.9 met Di2. Zoals jullie je ook wel kunnen voorstellen zou ik eerst graag een proefrit maken met deze fiets voordat ik tot een aankoop over ga. Echter heb ik nog geen FM gevonden die deze service biedt. Heeft een van jullie een idee waar dit mogelijk is.
De meeste FM's moeten hem bestellen en hebben de fiets niet op voorraad dus dat is dan al niet te doen, want ze bestellen niets als ik niet koop.
Ik hoor graag of jullie een FM hebben waar ik een proefrit kan maken.
De meeste FM's moeten hem bestellen en hebben de fiets niet op voorraad dus dat is dan al niet te doen, want ze bestellen niets als ik niet koop.
Ik hoor graag of jullie een FM hebben waar ik een proefrit kan maken.
-
- Forum-lid
@fietseric: Mooi kleurtje inderdaad!!
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mooie combinatie met de wielen.
Is zeker je klimfiets aangezien je een triple hebt gemonteerd.
Ik gebruik geen triple meer maar een compact. Met een gewone Ultegra achterderailleur kan ik hiermee tot 32T probleemloos schakelen (mits je voor op het kleine blad blijft) Heeft hetzelfde bereik als een triple.
Is zeker je klimfiets aangezien je een triple hebt gemonteerd.
Ik gebruik geen triple meer maar een compact. Met een gewone Ultegra achterderailleur kan ik hiermee tot 32T probleemloos schakelen (mits je voor op het kleine blad blijft) Heeft hetzelfde bereik als een triple.