Colnago
Colnago komt met de vervanger van de EPS, met o.a. interne kabelgeleiding* en viekant gevormde achtervork (Q Stay, zoals bij de C59).
*Vreemd genoeg staat dit wel op de site van Colnago maar is dit niet terug te zien op de foto's (zie duidelijk kabels buitenom lopen bij de derailleurs. Vermoedelijk geldt dit alleen voor de Di2 versie).
[img=http://italiaanseracefietsen.files.word ... q-mres.jpg]
Meer foto's en info, you know where
*Vreemd genoeg staat dit wel op de site van Colnago maar is dit niet terug te zien op de foto's (zie duidelijk kabels buitenom lopen bij de derailleurs. Vermoedelijk geldt dit alleen voor de Di2 versie).
[img=http://italiaanseracefietsen.files.word ... q-mres.jpg]
Meer foto's en info, you know where
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it
scale20 schreef:Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van de sloping maten van colnago,
Ik heb wel intresse in de C59, na een rugoperatie ben ik op zoek naar een fiets met hoog balhoofd, vroeger reed ik met een cervelo S3 maat 58, kan ik nu naar een 58S (balhoofdbuis 202), en een iets kortere stuurpen, of word deze fiets dan te groot voor mij?
Ik zou dan niet meer voor een racer gaat maar een comfortracer als een CLX of de Specialized Roubaix of Cervelo RS. Bovenal zou ik me op laten meten door een erkend specialist.
Camerig is prachtig!
-
- Forum-lid
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 11 jan 2007 09:59
Ai... een gesneuvelde C40? Zuur
-
- Forum-lid
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 11 jan 2007 09:59
Een C50. En godzijdank leef ik nog. Een auto volledig over het hoofd gezien.