havana schreef:Ik heb 'm al gezien HenkV (zelfs al even aangeraakt ) en hij is echt geweldig mooi!
En Havana, ben je er ook mee onder de douche geweest, hahaha? ;D
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
HenkV schreef:als dat UPS nou eens zou opschieten kon ik ook nog iets moois laten zien....
ik druk op Enter en de bel gaat ......
havana schreef:Ik heb 'm al gezien HenkV (zelfs al even aangeraakt ) en hij is echt geweldig mooi!
IBAN schreef:Ik ook HenkV, hij is prachtig.
HenkV schreef:ok dan maar geen fotos...
Kikkie schreef:HenkV schreef:als dat UPS nou eens zou opschieten kon ik ook nog iets moois laten zien....
IBAN schreef:Ik ook HenkV, hij is prachtig.
HenkV schreef:ok dan maar geen fotos...
ben ik de enige die hier nix van snapt?
Kikkie schreef:HenkV schreef:als dat UPS nou eens zou opschieten kon ik ook nog iets moois laten zien....
ben ik de enige die hier nix van snapt?
21st-century schreef:Ik heb gelezen op het forum van cervelo dat er problemen zouden zijn met het zakken van de aero zadelpen, heeft iemand hier dit ook al ervaren (Speric misschien?) Het heeft blijkbaar te maken met een koper plaatje dat te glad zou zijn als ik het goed begrijp. Het gaat wel steeds over de aluminium pen, zijn deze problemen er ook met de carbon zadelpen en zoja hoe moet je dit precies verhelpen?
Ook lees ik weer wat problemen over de interne bekabeling daarmee bedoel ik het tikken van de kabel tegen de buis wat zorgt voor irritante bijgeluiden, Op te lossen door dezelfde rubbertjes (hoe heten die dingen ook alweer) te gebruiken als bij je externe bekabeling. Maar hoe krijg je die dingen precies in de buis geschoven. Drie rubbers zouden volgens Gerard Vroomen voldoende zijn om het tikken tegen te gaan. Iemand een idee????
Alvast bedankt !!
havana schreef:Nee
Hoe het zit: De fiets stond bij Eric in Zeist (HenkV heeft 'm daar besteld). Hij heeft hem inmiddels opgestuurd naar HenkV, die in Frankrijk woont. Zowel IBAN als ik zijn een tijdje gelezen al bij Eric langs geweest om te kijken in de nieuwe zaak, en daar stond de fiets van HenkV toevallig uitgestald.
Gelukkig had Eric een een enorme kwijlbak voorhanden, anders was die zaak helemaal overstroomd.
Auke schreef:hey, een triple!