Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Wilier

wilierSven
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 dec 2012 19:12

wilierSven 17 feb 2014 20:34

Thanks! Inderdaad mijn schatjes! ik ben zoals jullie gemerkt hebben niet handig met foto's plaatsen en al zeker niet vanaf een iPhone/ipad! Crosser rijd goed...alleen mis ik zelf ervaring en ken ik de route's nog niet! Maar so far so good!

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6040
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 17 feb 2014 21:20

Zeker mooi! :D Mag ik vragen wat zoiets ongeveer kost? Ik ben zelf voor komend jaar ook aan het kijken voor een crosser.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Jocov
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 okt 2013 19:52
Locatie: Rotterdam

Jocov 18 feb 2014 20:02

wilierSven schreef:Thanks! Inderdaad mijn schatjes! ik ben zoals jullie gemerkt hebben niet handig met foto's plaatsen en al zeker niet vanaf een iPhone/ipad! Crosser rijd goed...alleen mis ik zelf ervaring en ken ik de route's nog niet! Maar so far so good!
Had je crosser afgelopen maandag wel onder mijn kont willen hebben. Ik reed offroad (bos- en zandpaden) door het bos bij Zeist .. foutje in de strava routeplanner ..;-))

maar mijn Cento1 met Vision t42 wielen heeft zich prima gehouden ....
Afbeelding

wilierSven
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 dec 2012 19:12

wilierSven 19 feb 2014 22:14

Laten dat nou de bossen zijn waar mijn crosser afgelopen zondag ontmaagd zijn! Cross Carbon is enkel als los frame te verkrijgen! Kost +- 1299,-

hayes

hayes 20 feb 2014 16:36

Vorig weekend het eerste deftig ritje op de Izoard Xp kunnen doen. Alhoewel hier en daar dingen nog beter afgeregeld moeten worden, ben ik zeker tevreden van de fiets. Véél 'kwieker' dan m'n oude Bulls. Het is nog even wennen aan Campagnolo schakelen, maar dat zal niet lang duren. Al bij al ben ik heel tevreden, o ja :D

Ik ben aan het twijfelen of ik de rode remgrepen behou, of toch voor zwarte ga...

Iemand enig idee welke kleurstelling dit is trouwens? Het is een overjarig frame, maar ik heb deze kleurstelling nog nergens anders gezien.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 20 feb 2014 17:14

hayes schreef:
Iemand enig idee welke kleurstelling dit is trouwens? Het is een overjarig frame, maar ik heb deze kleurstelling nog nergens anders gezien.

Afbeelding
Kleurstelling: lijkt me matzwart/rood, of denk je toch wat anders...

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6040
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 20 feb 2014 17:26

Ik kan deze uitvoering niet vinden. Kun je eens een foto van de andere kant genomen plaatsen?

@wilier Sven: Tanx!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

koos1978
Forum-lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 10 jun 2013 20:31

koos1978 20 feb 2014 18:28

Mooie fiets! Ik zou de remgrepen zelf in het zwart willen...

Nighty
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 06 jun 2012 16:49
Locatie: Kempen BE

Nighty 20 feb 2014 18:40

Ik vind het wel passen zo

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 20 feb 2014 18:47

Ik ben niet zo van de rode hoods , maar hier staan ze wel mooi bij .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Jocov
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 okt 2013 19:52
Locatie: Rotterdam

Jocov 20 feb 2014 18:56

Mooie fiets Hayes.

Hoe vind je trouwens dat zadel? Ik vond hem erg zacht voor de langere afstanden.

De fiets rijdt trouwens heerlijk ik heb em ook gehad en ik ben ook overgestapt van een Bulls naar de Izoard XP.

De fiets moet uit 2012 of later komen aangezien de kleur in het eerste jaar er nog niet was.
Afbeelding

hayes

hayes 20 feb 2014 19:52

Het zou een 2013 fiets zijn, maar alleszins niet de gewone matzwarte uitvoering, al lijkt het er erg op:

Afbeelding

Op zich geen probleem, dan heb ik een unieke fiets :D
Hij is Veloce afgemonteerd, campagnolo crank en ritchey stuur- en zadelpen. Ook een uitvoering die ik op het net nog niet tegengekomen was.

Het zadel vind ik ok, Maar ik heb er nog maar een ritje van een twee uur op gedaan. Dus op lange afstanden moet die zich nog bewijzen.

Ik heb voor een klein meerprijsje nog Campagnolo Scirocco 35 wielen bij bijbesteld. Er liep echter heel wat mis bij de levering waardoor de FM er nu voorlopig tweedehands wielen in gestoken heeft.

Plaats reactie