Pagina 174 van 320

Geplaatst: 31 aug 2009 15:27
door h3
@Cesar

Bedankt voor de link. Ik wilde komende winter vaker gaan zwemmen. 5x ipv 3x per week. Ik krijg mijn schema's van iemand die uit de zwemwereld komt en nu triatleten traint.

Geplaatst: 31 aug 2009 23:50
door fredericdavid
Kestrel Bikes heeft ook een speciaal TT frame (zonder opstaande buis), en met een hele korte balhoofdbuis (misschien iets voor Evans :) )

Geplaatst: 02 sep 2009 23:35
door jona91
Cervélo P2SL

hallo, ik ben van plan volgend jaar terug meer triathlon te doen en enkele tijdritten. Ik dacht daarom een bescheiden tijdritfiets te kopen. Ik zag dat overjarige gele P2SL frame voor 500 te koop staan en dacht dat ik daar misschien wel iets van kon maken.

Nu zag ik hier: http://www.kapaza.be/detail/19104177/ dezelfde fiets maar ongeveer 3 jaar oud. Nu vraag ik mij af of dit op zich al een stijf frame is, en of daar nog iets van overblijft(ik geloof dat het zo'n 3 jaar oud is...)

(zie topic levensduur alu frame)

Geplaatst: 03 sep 2009 21:31
door casran
Mijn fietsje voor het WK Powerman, lange afstandsduatlon (10-150-30km) door Zwitserland; 150km knallen zondag dus.

Afbeelding

Geplaatst: 03 sep 2009 21:49
door jeroennl
Errug mooi casran! Bidon op de onderbuis lijkt me alleen niet aero.

Hoeveel harder rij je nou op zo'n machine dan op een normale racefiets als je bv 40 met windstil rijdt?

Zou alleen dat behangtje een keer vervangen :)

Geplaatst: 03 sep 2009 21:56
door casran
Tja, zo'n tijdritmachien gaat toch behoorlijk veel harder hoor. Moeilijk te zeggen.
Ik krijg de Specialized aero bidon & houder al een volledig jaar niet te pakken (niet leverbaar), en voor een 150km fietsproef door Zwitserland is een standaard bidon veel interessanter ook: hiermee kan je gemakkelijk bevoorrading aannemen, indien nodig zelfs van de organisatie. Bij die fietsinspanning moet je toch behoorlijk veel suikers binnen hebben, ook al omdat er na de 150km nog 30 loodzware loopkilometers (met veel hoogtemeters en onverhard) komen.

PS: het behang is in de hall (gemeenschappelijke delen); m'n appartement is wat moderner ingericht :)

Geplaatst: 03 sep 2009 21:59
door .jeroen.
Is er een speciale techniek voor het fietsen met een triathlon/tijdritstuur bij harde windstoten? Laatst waaide ik bijna de berm in, toen ik met m'n opzet stuurtje reed:rolleye:

@ Casran, succes zondag!;)

Foto\'s

Geplaatst: 05 sep 2009 14:52
door mister_arby
In actie tijdens triathlon
[img=http://img156.imageshack.us/img156/1344/mg9144.jpg]

[img=http://img142.imageshack.us/img142/6219/mg9486.jpg]

[img=http://img98.imageshack.us/img98/4816/mg9278.jpg]

Al tijdje gegeleden topic over gehad maar dit is het resultaat van de stickers op mijn helm.
[img=http://img98.imageshack.us/img98/3249/f ... 009001.jpg]

[img=http://img156.imageshack.us/img156/6600 ... 009002.jpg]

mijn laatste aanwinst, stronglight tijdrit buitenblad. Ben er zelf zeer tevreden mee :) Heb hem besteld uit frankrijk duurde even maar dan heb je ook wat!
[img=http://img406.imageshack.us/img406/8066 ... 009003.jpg]

Geplaatst: 05 sep 2009 22:46
door demonsternaar
mister_arby schreef:omdat ik nog steeds interesse heb ik een aero bidon + houder op mijn fiets was ik toch nog even aan het zoeken naar de specialized versie.

Kwam deze foto tegen, hij past goed in een P3C. Leuk spuit schema ook.

[img=http://img.photobucket.com/albums/v236/ ... ottle1.jpg]

Ben alleen bang dat hij niet gaat passen in mijn slice.


leuk als er bij je peper dure fiets staat made in China :D

Geplaatst: 05 sep 2009 23:00
door siemon
De nieuwe Stevens Volt ziet er ook mooi uit:
http://www.stevensbikes.de/2010/img/hig ... _220_v.jpg

Geplaatst: 05 sep 2009 23:26
door DeletedUser02
Siemon schreef:De nieuwe Stevens Volt ziet er ook mooi uit:
http://www.stevensbikes.de/2010/img/hig ... _220_v.jpg


Zit nogal wat viezigheid/lijm op die banden. En dat voor zo'n studio/promo foto ;d.

Geplaatst: 06 sep 2009 00:20
door casran
Siemon schreef:De nieuwe Stevens Volt ziet er ook mooi uit:
http://www.stevensbikes.de/2010/img/hig ... _220_v.jpg



Oh, net nu Specialized ingezien heeft dat ze met hun Transition model met aflopende bovenbuis fout zaten komt Stevens met iets soortgelijk af :s