Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- Infinito GB
- Forum-lid
Precies dat. En dat doet ie goed. Ik ben gelukkig nog nooit ergens het water in gefietst.
ook in stromende regen nooit een probleem gehad
Ik ben wel eens in een hoosbui terecht gekomen met m'n Bolt, waardoor hij ineens een eigen leven begon te leiden.
Apparaat was niet meer bruikbaar, garantie ingeroepen van Wahoo zelf en 2 dagen later had ik een nieuw exemplaar op de mat liggen.
In principe zou hij wel waterdicht moeten zijn geloof ik, gezien de ervaringen van anderen.
Apparaat was niet meer bruikbaar, garantie ingeroepen van Wahoo zelf en 2 dagen later had ik een nieuw exemplaar op de mat liggen.
In principe zou hij wel waterdicht moeten zijn geloof ik, gezien de ervaringen van anderen.
- Infinito GB
- Forum-lid
Volgens Wahoo zelf zijn i.i.g. de Elemnt, Bolt en Roam IPX7 (waterproof tot 5ft.)
Ik zou het zelf overigens niet testen met mijn eigen Bolt.
Ik zou het zelf overigens niet testen met mijn eigen Bolt.
Als mijn Elemnt smerig is geworden na een ritje, spoel ik hem (zonder schroom) even af onder de kraan. Geen probleem (disclaimer: tot nu toe, knock on Wood)
Staat uw Bolt in mijlen ipv km/h?
Indien het geval, veranderen via de app.
Ik heb mijn Bolt nu een klein jaartje en er bijna elke dag woon/werk mee gereden in diverse soorten weer.
Ik heb er geen problemen mee gehad.
In het begin vond ik dat ik hem te "plat" had gemonteerd want er blijf water op liggen.
Hem iets onder een hoek gezet en dat probleem was over.
Heb ik ook gehad.
Bleek te liggen aan een niet helemaal/steeds contact makende batterij in de snelheidsensor.
Contactjes beetje bijgebogen, probleem opgelost
-
- Forum-lid
Is de Bolt nog steeds een goede aankoop, of zouden jullie nu voor de Roam gaan? twijfel een beetje, wel aardig prijs verschil