Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik laat mij graag corrigeren als ik het mis heb, maar volgens mij zijn weg- en mtb-groepen te combineren tot en met 10 speed (met uitzonderingen op de nieuwste 10 speed groepen zoals bijvoorbeeld Tiagra 4700)
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Extra fietsbroek: Assos Mille GT Summer GTO C2
Dan heb ik tenminste voor elke weekdag een schone. Momenteel houden we het nog wel bij met wassen (drogen hoofdzakelijk), maar als het straks weer wat afkoelt dan droogt een fietsbroek gewoon te lang en moet die echt 36 uur aan de lijn (kan de was niet buiten ophangen).
Dan heb ik tenminste voor elke weekdag een schone. Momenteel houden we het nog wel bij met wassen (drogen hoofdzakelijk), maar als het straks weer wat afkoelt dan droogt een fietsbroek gewoon te lang en moet die echt 36 uur aan de lijn (kan de was niet buiten ophangen).
Dogma F
Als een fietsbroek 36 uur aan de lijn moet droegen is er m.i. iets mis met het binnen klimaat bij jouw thuis. Bij mij thuis is een fietsbroek na 16 uur kurkdroog..Ramon73 schreef: ↑13 aug 2024 15:34 Extra fietsbroek: Assos Mille GT Summer GTO C2
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Al koop je er 10, maar dan heb je toch aan 2 broeken genoeg?Ramon73 schreef: ↑13 aug 2024 15:34 Extra fietsbroek: Assos Mille GT Summer GTO C2
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga toch zeker niet elke dag na het fietsen een broek wassen? Hier ook een stuk of 4 zomerbroeken die rouleren.
Less is bore
Dat doen wij met dit weer dus wel. Dus niet iedere dag omdat we ook regelmatig een dag overslaan met fietsen.I n een snel programma. Dan gaan gelijk alle andere t-shirts en kleine dingen er bij.daniel1975 schreef: ↑13 aug 2024 17:03 Ik ga toch zeker niet elke dag na het fietsen een broek wassen? Hier ook een stuk of 4 zomerbroeken die rouleren.
Hier wordt een wielerbroek ook direct gewassen. Met shirtje - sokken - en zweethemdje. Moet er niet aan denken om 2 keer een fietsbroek - shirtje - zweethemdje te dragen . 20 minuten was ( max 2Kg ).
Alleen als ik naar mijn werk fiets ontkom ik er helaas niet aan om het setje op de terugweg te dragen. Maar dan kan ik het wel 8 uur laten luchten.
Alleen als ik naar mijn werk fiets ontkom ik er helaas niet aan om het setje op de terugweg te dragen. Maar dan kan ik het wel 8 uur laten luchten.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
2x dragen is natuurlijk no-go!!
Less is bore
Dat gaat sneller naarmate de broeken meer gebruikt raken. Mijn GTO's zijn altijd snel droog. Ik heb dat wel met de nieuwe Mille GT. Die droogt echt langzaam! Maar ook dat wordt nu met regelmatig gebruik beter.Ramon73 schreef: ↑13 aug 2024 15:34 Extra fietsbroek: Assos Mille GT Summer GTO C2
Ride bikes, not tanks!