Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik denk dat ze 'm moeilijk weg kregen door de door Daniel1975 aangegeven reden. Maar mijn eigen fietsprestaties zijn inmiddels ook bijna vergane glorie, dus dat past wel bij elkaar.
Maar serieus, die 30% korting was wel lekker.
Foto in het wild zal zeker in het Canyon topic langs gaan komen!
Maar serieus, die 30% korting was wel lekker.
Foto in het wild zal zeker in het Canyon topic langs gaan komen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sinds de electrische schakeling is Campa weggezakt. Alleen een vreselijk dure SR groep, terwijl Sram en Shimano inmiddels vrijwel àlles electronisch hebben in het racesegment. Jammer.
Die groepset en wielen van Vicenza zou prachtig staan op mijn Dogma
Die groepset en wielen van Vicenza zou prachtig staan op mijn Dogma
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat heb ik zelfs..... nooit campa gereden en begin 2000 altijd sram en shimano combo.
Maar zelfs ik zou best een een campa groep willen hebben, maar om de reden die jij ook al noemt komt het er nooit van...
Laten we eerlijk zijn shimano is ook aan het wegzakken, die moeten ook gaan opletten. Iig de marketing en uitleg/handleidingen moeten veel en veel beter!
Maar zelfs ik zou best een een campa groep willen hebben, maar om de reden die jij ook al noemt komt het er nooit van...
Laten we eerlijk zijn shimano is ook aan het wegzakken, die moeten ook gaan opletten. Iig de marketing en uitleg/handleidingen moeten veel en veel beter!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Shimano is zo groot, die vallen niet weg. Maar hebben in Sram inmiddels wel een enorme concurrent, iets wat ze in Campa nooit echt hebben gehad.
Nog steeds geen di2 single speed gravelgroep, geen recente di2 mtb groep: zijn hele groepen kopers gevoelig voor.
Nog steeds geen di2 single speed gravelgroep, geen recente di2 mtb groep: zijn hele groepen kopers gevoelig voor.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Op die manier vallen ze niet weg. Maar ze raken relatief veel aandeel kwijt. In aantallen valt het misschien mee.
Ze zijn echt niet slechter dan Sram of beter, net hoe je het uitlegt.
Maar wanneer zie je nu een DA groep, zelden. Red, regelmatig.
XTR zelden, maar duurdere sram groepen veel vaker....
Bij sram zijn de race, gravel en MTB groepen uitwisselbaar met derrie's en shifters. Dat maken ze heel goed duidelijk.
Bij shimano heb ik echt geen idee wat je wel en niet uit kan wisselen.
Ze zijn echt niet slechter dan Sram of beter, net hoe je het uitlegt.
Maar wanneer zie je nu een DA groep, zelden. Red, regelmatig.
XTR zelden, maar duurdere sram groepen veel vaker....
Bij sram zijn de race, gravel en MTB groepen uitwisselbaar met derrie's en shifters. Dat maken ze heel goed duidelijk.
Bij shimano heb ik echt geen idee wat je wel en niet uit kan wisselen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb niet idee dat ik meer Red zie dan DA hoor.
Bij de mtb groepen is het wel heel veel AXS op de duurdere modellen.
Bij de mtb groepen is het wel heel veel AXS op de duurdere modellen.
Less is bore
Valt mee hoor: het carbon heeft een coating waarbij een prachtige blauwe gloed zichtbaar wordt door het zwart heen (bij de juiste lichtval). Past mooi op m’n donkerblauwe fiets.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Niet echt gekocht maar wat Parentini kledij om te testen en m'n eerlijke mening te geven. Een paar bibs, enkele shirts, en een gilet.
Ik zou binnenkort wel eens over enkele Parentini stukken m'n mening durven uiten op dit forum
De eerste indrukken zijn alvast goed. De stof van de shirts voelt echt goed, bijna luxueus aan.
Ik kende het merk wel, maar eigenlijk nooit gecheckt. Ze voorzien blijkbaar het Deens nationaal team van kledij.
Ik zou binnenkort wel eens over enkele Parentini stukken m'n mening durven uiten op dit forum
De eerste indrukken zijn alvast goed. De stof van de shirts voelt echt goed, bijna luxueus aan.
Ik kende het merk wel, maar eigenlijk nooit gecheckt. Ze voorzien blijkbaar het Deens nationaal team van kledij.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Na een aantal ritten met het Ere research Genus - T zadel bleek dat helaas niet het zadel wat ik nodig had. Jammer want in het begin was het wel veelbelovend. Wat dat betreft is dat 30 dagen proberen wel fijn.
Zadel dus terug en nu een Selle Italia SLR Boost superflow besteld. .
Ook gekocht een Accelera Professional Bib short. Krijgt erg veel goede reviews, maar mogelijk zijn de slechte er uit gefilterd. Ik ben benieuwd.
Zadel dus terug en nu een Selle Italia SLR Boost superflow besteld. .
Ook gekocht een Accelera Professional Bib short. Krijgt erg veel goede reviews, maar mogelijk zijn de slechte er uit gefilterd. Ik ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door depoldertoerist op 04 sep 2024 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE