Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

tomdejong
Forum-lid

tomdejong 05 dec 2010 23:41

[quote=".Jeroen."][quote="Tomdejong"]Vanochtend 2 uurtjes door de sneeuw gefietst. Rondom Doetinchem de bossen gedaan. Weinig mensen tegengekomen, hoe zou dat nu komen?
[/quote]

Bikkel! Herken ik daar Slangenburg?[/quote]
Yep, heb je goed. Ik start bij de kruisberg en ga dan naar de slangenburg via de abdij weer terug naar huis, zoveel mogelijk via zand wegen.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

gamiel
Forum-lid

gamiel 06 dec 2010 02:14

Circa 2.5 uur met de mtb geploeterd door afwisseld bevroren sporen, papsneeuw, opgevroren smeltwater etc etc. Opmerkelijk genoeg zelf wat aanmoedigingen gehad van 65+ wandelaars (waar norse blikken naar mtb-ers in het bos meestal het geval zijn).
Erg weinig medefietsers gezien vandaag. Terwijl het nog erg mooi was in de bossen rondom Hilversum.

Tip voor hondenbezitters: lees de bordjes voordat je gaat wandelen in het bos EN LIJN DIE ^%@&#$*%^@&*(@^$ BEESTEN AAN! Sommigen denken dat ze vanwege de hondenbelasing dat ze die beesten overal en altijd los mogen laten lopen .....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

apexrider
Forum-lid

Gebruikersavatar apexrider 06 dec 2010 19:27

Deze week vrij genomen, dus maar even een ritje gemaakt van zo'n 50km. Was best wel lekker fietsweer totdat het begon te misten. Voor de zekerheid toch eerst maar even m'n spijkerbanden gemonteerd. Denk niet dat het nodig was, maar het geeft toch wel een zeker gevoel. Opvallend genoeg slechts 1 mede fietser tegengekomen.
Afbeelding

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 06 dec 2010 19:30

[quote="apexrider"].....Opvallend genoeg slechts 1 mede fietser tegengekomen.[/quote] En dat vind jij opvallend. Ik had het opvallend gevonden als je er 10 was tegengekomen.
Live fast; die young. mijn blog

bull
Forum-lid

Gebruikersavatar bull 06 dec 2010 20:54

Vanochtend idd vrij rustig....60 km woon-werk weggetrapt...
S'heim_Leiden_Ter Aar_Leimuiden (pontje!!)_ringvaart en S'heim.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 08 dec 2010 18:22

Voor het eerst in een dikke maand tijd weer eens buiten gefietst op de racert.
Prima te doen, moest alleen een beetje binnen de lijntjes kleuren om overeind te blijven.

Afbeelding

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 11 dec 2010 16:50

Niet echt fietsweer, maar veel beter dan dit gaan we het voorlopig niet krijgen helaas :(

Met windkracht 6 tegen richting Friesland gereden. Extensieve duurtraining doen was vrijwel onmogelijk, ook op 39x23.

Uiteindelijk toch bijna 100 km op de teller. Gemiddelde durf ik hier niet te posten.

Nu snel mijn houtkachel aanmaken...

raassie
Forum-lid

raassie 11 dec 2010 17:03

Een uurtje of 2 op de atb op de weg gereden in de buurt van Nijmegen-Groesbeek. In het bos was het nog niet echt te doen met een ijs-sneeuwlaagje. Temperatuur deed vandaag bijna voorjaarsachtig aan na alle kou van de afgelopen dagen. 7 graden maar liefst, kreeg bijna de neiging om de korte broek aan te doen;-)
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

eelcoz

eelcoz 11 dec 2010 18:37

[quote="havana"]Niet echt fietsweer, maar veel beter dan dit gaan we het voorlopig niet krijgen helaas :(

[/quote]

Het is allemaal de schuld van de linkse elite.;) Ik eis vanaf volgende week minimaal 15 graden en een zonnetje.

Vandaag ook een klein rondje rond Hoogezand gedaan, was op zich redelijk weer. Morgen maar eens een wat langere duurtraining proberen, voordat de spikes weer onder mogen.:D

farelli
Forum-lid

farelli 11 dec 2010 23:03

Potverdrie, vorige week vrijdag voor het laatst buiten op de fiets gezeten en blauwbekken tot en met. Zondag efkes op de rollen gezeten. Vanaf maandagavond grieperig en vandaag weer op de fiets gezeten, buiten wel te verstaan. Voor mijn gevoel scheelde het wel 15 graden met vorige week, heerlijk gefietst in de nattigheid.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 11 dec 2010 23:07

[quote="Arepol"]Voor het eerst in een dikke maand tijd weer eens buiten gefietst op de racert.
Prima te doen, moest alleen een beetje binnen de lijntjes kleuren om overeind te blijven.

Afbeelding
[/quote]

Hoi,

En daar rij jij met je 23mm door? Niet onderuit gejenst of bijna?

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 12 dec 2010 13:02

Sterker nog, ik had een setje conti attack/force erom liggen, dus moest het met 20 en 23 mm doen :p
Maar dat ging prima hoor, zelfs op het ijs. Kwestie van je erop instellen.

Plaats reactie