Canyon
-
- Forum-lid
compdiver schreef:fizik schreef:Gaaf fietsje. Wat voor stuur heb je gemonteerd? Het heeft wat weg van een baanstuur. Staan die shifters niet erg omhoog?
Het is een Pro Plt stuur met een ronde bocht.
Ik weet dat de shifters erg omhoog staan, maar dat wordt een dezer dagen nog veranderd.
Heb je shifters nochtans gemonteerd zoals ze stonden bij je vorige;-)
Achja, bevalt ie voor de rest wat?
Nulla tenaci invia est via!
Evert Dehandsch schreef:compdiver schreef:fizik schreef:Gaaf fietsje. Wat voor stuur heb je gemonteerd? Het heeft wat weg van een baanstuur. Staan die shifters niet erg omhoog?
Het is een Pro Plt stuur met een ronde bocht.
Ik weet dat de shifters erg omhoog staan, maar dat wordt een dezer dagen nog veranderd.
Heb je shifters nochtans gemonteerd zoals ze stonden bij je vorige;-)
Achja, bevalt ie voor de rest wat?
Ze staan nu toch iets lager, en dat bevalt me beter:);).
Ja, de fiets was echt goed afgemonteerd;). Nog is bedankt daarvoor!
Mijn Canyon Ultimate CF
heeft iemand toevallig foto's gemaakt van de canyon cf slx earo op bikemotion die witte met die mavic carbon wielen. was mijn foto camera vergeten
neen deze bedoel ik niet hij stond midden in de stand maar toch bedankt
-
- Forum-lid
Het heeft wat geduld gekost maar de mijne is vandaag op de post gegaan. Nu hopen dat hij heel aankomt .
shota schreef:neen deze bedoel ik niet hij stond midden in de stand maar toch bedankt
[img=http://home.orange.nl/cees_sprong/Foto00671.JPG]
je bedoelt denk deze??
Op de beursvloer vertelde 2 medewerkers mij dat het frame (CF SLX) 1499,- zou gaan kosten. Op de website staat deze vermeldt voor 1799,- iemand enig idee waar dit verschil vandaan komt??