Giant
Mag ik vragen welke type (merk Standaard de fiets vast hout
midstar schreef:V-licious schreef:Dan rijden wij op dezelfde fiets volgens mij haha.midstar schreef:Gefeliciteerd, ik mag er sinds Oktober op fietsen
Ook heel erg scherp gekocht als uitloop model.
Het zadel had ik al snel vervangen mbt teveel flex wat lange ritten niet mogelijk maakte.
Zal morgen eens een foto maken met de fulcrum 3 wielen erin.
Jij ook het mat-zwarte frame?
Zon wind of regen je komt ons overal tegen
[quote="Benjomel"]Mag ik vragen welke type (merk Standaard de fiets vast hout
Dat is deze http://www.bike-discount.de/en/buy/cube ... 0-29-70637
Hij is niet erg handig om werkzaamheden te verrichten. Het wiel moet echt rusten op de voetplaat.
Voor vrijloop heb ik gewoon 2 haken aan het plafond om te werken aan de fiets
Dat is deze http://www.bike-discount.de/en/buy/cube ... 0-29-70637
Hij is niet erg handig om werkzaamheden te verrichten. Het wiel moet echt rusten op de voetplaat.
Voor vrijloop heb ik gewoon 2 haken aan het plafond om te werken aan de fiets
Vandaag, met dank aan Emielepiel (Emiel) het GIANT zadel vervangen voor een Selle san Marco. Ziet er optische net iets beter uit en zit goed, even afwachten voor de iets langere testritten hoe het gaat bevallen.
Oude situatie:
Nieuwe situatie:
Oude situatie:
Nieuwe situatie:
Mvg Martijn
=========
GIANT TCR 0
Colnago E1
=========
GIANT TCR 0
Colnago E1
Jullie hebben gelijk wat het stuurlint aangaat, wilde eerst even kijken hoe het zadel zou uitpakken. En alles op zijn tijd .
Heb ook nog Schwalbe one banden 25mm gekocht, deze moeten nog gemonteerd worden.
Bij het stuurlint twijfel ik nog tussen zwart en rood
Heb ook nog Schwalbe one banden 25mm gekocht, deze moeten nog gemonteerd worden.
Mvg Martijn
=========
GIANT TCR 0
Colnago E1
=========
GIANT TCR 0
Colnago E1
Captain Obvious zegt: zwart.MaVe46 schreef:Jullie hebben gelijk wat het stuurlint aangaat, wilde eerst even kijken hoe het zadel zou uitpakken. En alles op zijn tijd .
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Zie er goed uit! Heel veel plezierige kilometers gewenst!MaVe46 schreef:Vandaag, met dank aan Emielepiel (Emiel) het GIANT zadel vervangen voor een Selle san Marco. Ziet er optische net iets beter uit en zit goed, even afwachten voor de iets langere testritten hoe het gaat bevallen.