Trek
-
- Forum-lid
Hahahah Jaap toch ga je het op de man spelen? Kan hoor.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ja , hallo jij begint er mee lieverd, nou niet gaan omdraaien als je het zuiver wil houden
-
- Forum-lid
Ik mag geen mening van anderen delen en zelf een mening hebben?
-
- Forum-lid HC
Jaap, je draait het nu om mbt de oren wassen. Je komt zelf met de opmerking mbt de triple en wanneer we dat technisch weerleggen door een andere cassette te monteren, wat jij dus ook doet wanneer je de heuvels ingaat, ga je op de man spelen.
ik heb ook een compact en monteer ook net als jij een 12/27 wanneer ik de heuvels inga.
Wat maakt het jou nu uit waar iemand mee rijd, of dat nu een triple of een compact is. Vooroordelen hebben is alleen maar lastig, net als principes.
Jij en ik hebben verschillende fietsen, het gros heeft maar 1 fiets en moeten het daar mee doen.
Laat een ieder in z'n waarde, dat is wat jij ook graag wil!
ik heb ook een compact en monteer ook net als jij een 12/27 wanneer ik de heuvels inga.
Wat maakt het jou nu uit waar iemand mee rijd, of dat nu een triple of een compact is. Vooroordelen hebben is alleen maar lastig, net als principes.
Jij en ik hebben verschillende fietsen, het gros heeft maar 1 fiets en moeten het daar mee doen.
Laat een ieder in z'n waarde, dat is wat jij ook graag wil!
-
- Forum-lid
@scottpch Dank voor deze wijze woorden. Kunnen we weer terug naar de mooie Trek's.
@Jaap Telder -1Jaap Telder schreef:Wie rijdt er nu het hele jaar door in het vlakke land en Limburg met een triple rond, geen gezicht! Wat is nu meer belachelijk
Laat ik ook maar even mee doen met de welles nietes kind reactie.
Zo'n miniblaadje om je crankstel is wel mooier en zinvoller ja......
- Jaap Telder
- Forum-lid
Inderdaad, ik rijd in Nederland enkel op het buitenblad en bij cols op het miniblaadje 34T.
Volgens mij is bij een triple het kleinste blad nog veel meer minimini namelijk 30T dus nog veel mooier en zinvoller......
Verder laat ik deze "natrap' van lawnmower voor wat het is en concentreer ik mij liever op mijn aankoop van een Pinarello Dogma frameset.
Volgens mij is bij een triple het kleinste blad nog veel meer minimini namelijk 30T dus nog veel mooier en zinvoller......
Verder laat ik deze "natrap' van lawnmower voor wat het is en concentreer ik mij liever op mijn aankoop van een Pinarello Dogma frameset.
-
- Forum-lid
@JaapTelder Mooi frame! Triple er op ben je in 1 keer klaar!
- Jaap Telder
- Forum-lid
Een triple op een Pinarello Dogma, dat meen je toch niet.....is als een vlag op een modderschuit.
Bovendien: van de groep die ik in gedachten heb bestaat niet eens een triple.
Bovendien: van de groep die ik in gedachten heb bestaat niet eens een triple.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 18 mar 2014 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jaap Telder
- Forum-lid