En misschien om de toeslagen te kunnen blijven betalen?daniel1975 schreef: ↑01 jan 2025 13:39Voor de mensen met een kleine beurs en een goedkoop autootje ligt dat echt wel anders. Komt zomaar €8 per tankbeurt bij, puur om de begrotingen rond te krijgen.
Het grote auto-topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
- borgmonster
- Forum-lid
In Nederland is het vooral het vorige kabinet dat ontstellend veel financiële verplichtingen voor de komende jaren is aangegaan. Waar het huidige kabinet een oplossing voor moet vinden.Lcsmet schreef: ↑01 jan 2025 14:29 Even off-topic.
Er wordt behalve in België ook in Nederland blijkbaar enorm veel geld uitgegeven door politici.
Politici hebben een andere mindset dan Jan of Kees met de pet die wel hun best doen om de tering naar de nering te zetten.
En iemand, lees vooral de middenklasse, moet dat betalen.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zullen we hier geen politiek topic van maken (i know, het is verleidelijk)?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
De "echte" mini van mijn vrouw laad niet meer op. Even een andere van de garage mee en gevraagd om een countryman, omdat we als vervolg ook denken aan een countryman electric.
Hij rijd verrassend goed voor hoog, gaat lekker een bocht op. super stil. Deze uitvoering wat matige korte stoelen, maar voor de rest heel mooi.
Als koop niet te betalen, in die zin, bijna 60K en lease net even boven de 500 per maand dat is te doen.
Maar is die nog mini.............
Hij rijd verrassend goed voor hoog, gaat lekker een bocht op. super stil. Deze uitvoering wat matige korte stoelen, maar voor de rest heel mooi.
Als koop niet te betalen, in die zin, bijna 60K en lease net even boven de 500 per maand dat is te doen.
Maar is die nog mini.............
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb er paar weken geleden in gezeten, was toch wel fraaie auto. Maar bizar afgeprijsd, volgens mij raken ze ze aan de straatstenen niet kwijt.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Alles is afgeprijsd, de gewone mini ook.
Mooie I7 voor maar 120k ipv 160.... maar helaas boven budget
Het is echt wel een mooie auto, stevig, stil, geen kraakjes en ligt echt goed op de weg voor een hoge auto.
Hij is op basis van een X1, tenzij, maar veel goedkoper. Dat zit hem in de minder traditionele binnenkant.
1 centraal scherm, weinig knoppen etc. Ik heb liever knoppen, maarja bijna alles went, Volvo doet het zelfs in een EX90 met een centraal scherm en weinig knoppen.
Mooie I7 voor maar 120k ipv 160.... maar helaas boven budget
Het is echt wel een mooie auto, stevig, stil, geen kraakjes en ligt echt goed op de weg voor een hoge auto.
Hij is op basis van een X1, tenzij, maar veel goedkoper. Dat zit hem in de minder traditionele binnenkant.
1 centraal scherm, weinig knoppen etc. Ik heb liever knoppen, maarja bijna alles went, Volvo doet het zelfs in een EX90 met een centraal scherm en weinig knoppen.
Een aardig uiteenzetting van de gang van zaken
https://fd.nl/bedrijfsleven/1541559/ren ... gift=NEj1r
https://fd.nl/bedrijfsleven/1541559/ren ... gift=NEj1r