Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 02 okt 2011 09:22

Gisteren met een flinke omweg van Zeist naar Den Bosch gefietst. O.a. de Maarnse Berg en Amerongse Berg even meegepakt. Goed voor bijna 120 km.

Focus
Forum-lid
Contact

Focus 02 okt 2011 11:11

Gisteren ook en prachtige tocht gemaakt, volop gelegenheid om mijn rugzakje met extra bidons te testen. Schoonhoven, Vlist, Montfoort, Vianen, Lexmond (in 1km afstand bijna 3x van mijn fiets gereden!?), Kinderdijk, Alblasserdam, H.I. Ambacht, Rotterdam, Van Brienenoordbrug met vo2 Max test (groeten aan de twee Informatique jongens) en vervolgens via Capelle aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel, Ouderkerk aan de IJssel naar Gouda.
Inmiddels 110 km op de klok hebbende merkte ik dat deze afstand minder geschik is om ook intervaltrainingen te combineren; ik kreeg mijn hartslag niet meer in D1. Gelukkig was er een vriendelijke wielrenner uit Woerden bij wie ik in mocht haken waardoor de laatste 8 kilometer in vlotte draf met geringe inspanning overbrugd konden worden.
Mooie rit van 118 km en 31,7 km/h gemiddeld. 'S Avonds weer goed opgeladen met de bbq dus vanmiddag nog even twee uurtjes genieten van de laatste warme dag van dit seizoen.

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 02 okt 2011 15:47

Vandaag een rondje gereden door Midden-Drenthe.

Afbeelding

De zon komt er aarzelend door in Schipborg

Afbeelding

Via de Drentse Hooglanden

Afbeelding

En na de koffie voorbij Hooghalen nog even langs het parcours bij de Hondsrug Classic. Goed voor 95 kilometer.

rikh.
Forum-lid

rikh. 02 okt 2011 17:24

Tussen het buitenschilderwerk en fietsenmakers bezoeken door, vandaag een rondje van 59 km gefietst.
Eigenlijk wat minder dan gepland, maar er moest thuis ook nog het een en het ander in de grondverf gezet worden.
Door de hoge vochtigheid en de behoorlijk hoge temperatuur vond ik het nogal benauwd, ik ben natuurlijk ook niets meer gewend door die geweldige zomer die we gehad hebben.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 02 okt 2011 17:36

Eerste atb-toertochtje van het jaar: in Leusden. Perfect verzorgd trouwens. Chapeau voor organisatie!

chevalier
Forum-lid

chevalier 02 okt 2011 19:52

Zoals eerder op het forum al vermeld,ben ik afgelopen vrijdag met het hele mooie weer in Limburg wezen fietsen.
Om half 12 zat ik op de fiets,ik heb mij rustig kunnen omkleden in Valkenburg bij de amstelgoldrace experience een groot sportcentrum.
Daarna heb ik heel groot gedeelte van de mergelland route gereden.
Bij Eijsden ben ik even van de route afgeweken, om de klim van Hallembaye 2 keer op te rijden.
Je kan daar hard naar beneden en dat heb ik ook gedaan, beide keren Max 78 km/p uur, lukt me net niet op de 80 te komen.
Daarna de route weer opgepikt bij Eijsden, en verder gereden.
Het is een hele mooie route met flink wat klimmetjes, er is geen meter vlak.
De klim van Camerig duurde wel behoorlijk lang daar komt geen einde aan door het bos heen.
Ook ben ik de beroemde Eyserbos weg opgerden, opzich viel me die redelijk mee, ik had hem veel zwaarder verwacht.
Alleen dat stuk door het bos is toch wel behoorlijk steil.
Daarna ben ik van de route afgeraakt, paar bordjes gemist en mischien niet goed gekeken ben toen maar naar valkenburg gereden.
Daar wachtte een heerlijke warme douche, en ik Maastricht heb ik lekker zitten eten met 2 biertjes erbij.
Totaal heb ik 120 km gereden, das andere koek dan 120 op het vlakke polderlandschap.

Vandaag ben ik even naar Schoorl, en Bergen aan zee geweest. Ook weer 110 km, en gister heb ik heel rustig 35 km losgereden.

Focus
Forum-lid
Contact

Focus 02 okt 2011 23:44

Als afsluiting van het weekeinde nog even een "afzakkerdje" genomen van 49 km. De eerste helft was wind mee - hoe zwak ook - toch was de wind zeker wel voelbaar op de terugweg.
Onder het motto "pijn is fijn" negeerde ik het tegensputteren van mijn bovenbenen en hield de gang er in. Uiteindelijk gemiddeld 33,5 km/h maar toch wel blij dat ik weer thuis was. Volgende keer toch meer iets meer rust inlassen..

Superstick
Forum-lid

Gebruikersavatar Superstick 03 okt 2011 10:47

Zaterdagmiddag een lekker rondje van 50 km. Ik doe ze even niet langer, even voorzichtig nieuwe zadel inrijden.
Route: prachtig rondje van Hilversum naar het Gein (Abcoude/Baambrugge) en weer terug. Erg mooi!

bull
Forum-lid

Gebruikersavatar bull 03 okt 2011 20:42

Vandaag een heerlijk rondje Posbank gedaan....Opgestapt in Wolfheze en via Oosterbeek (langs het spoor) naar Arnhem. Omhoog langs het dorp en via de Schelmseweg naar Rozendaal om vanaf daar de Posbank vanaf alle kanten te beklimmen en af te dalen. Afgesloten met het Italiaanse weggetje en een laatste sprint het viaduct van de Wolfhezerweg om nipt te verliezen van een jong rabomannetje die de helft jonger was dan ik ...:-)
wat een irritante mannetjes waren dat...met z'n allen in rabotenue..

Ondanks de 70 km redelijk gaar door het continue klimwerk....Gemiddelde hartslag 149 en sinds lange tijd weer eens een max. van 185 gezien!
Op de Snippendaalseweg nog een ringslang op de weg gezien...Waarschijnlijk laatste keer dit jaar op de Veluwe...
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

distortion
Forum-lid

Gebruikersavatar distortion 03 okt 2011 22:26

Vanwege mijn master studie amper tijd gehad om te fietsen, maar gelukkig had ik afgelopen zondag tijd om een solo rondje te rijden van 70 km richting Willnis. Tot een kilometer of 50 kon ik het houden op 33,7 km/h gemiddeld om vervolgens te eindigen op 33,0 km/h. Viel dus niet tegen. Ik had verwacht dat het slechter zou gaan vanwege 2 weken niks doen en wel bier drinken als student. :D

En wat was het prachtig weer!
Afbeelding
Simpelweg omdat het zo is!

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 04 okt 2011 12:26

Letterlijk "gefietst in 2011" het jaaroverzichtsfilmpje van mijn fietsgroepje (camerawerk: ikke, editing: Corine)

http://www.youtube.com/watch?v=0-kFp3DaT0M" onclick="window.open(this.href);return false;
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

eelcoz

eelcoz 04 okt 2011 12:58

.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie