Cube
Ben ook al 2 keer aankoopzeker geweest bij Cube, 2 keer niet meer in mijn maat te krijgen. De ene keer dan maar voor een Orbea gaan en de andere keer voor een Giant.
Wel een beetje jammer eigenlijk (al bevalt de Giant echt wel super )
Wel een beetje jammer eigenlijk (al bevalt de Giant echt wel super )
Vandaag wezen kijken voor een ATTAIN GTC SLT Disc stond er niet in mijn maat (62) en op de site staan nagenoeg alle maten in het rood, oftewel momenteel even niet leverbaar. Hij gaat maandag bellen met de importeur. Ik zag trouwens net op een Duitse site dat ze daar wel leverbaar zijn. Je zou zeggen, t seizoen komt eraan dus volop leverbaar maar niet dus.
Canyon Endurace CF SL Disc 8.0 Di2
Ikke gek?? Nee hoor, hooguit een special edition
Er is gebeld met de importeur, uitslag: niet meer verkrijgbaar, waarschijnlijk dus alleen in Duitsland leverbaar geweest. Wel hopelijk een goeie deal kunnen maken, ipv de Attain nu de Agree C62 disc besteld, ook pas leverbaar eind april ,maar goed, wel t wachten waard hoop ik
Het zijn zeker mooie fietsen. Laatst een bikefitting gedaan en met de geometrie die daar uit kwam kom ik bij Cube uit, veel andere merken bekeken en die komen niet zo mooi dichtbij mijn ideale frame maten, dus het is mij het wachten wel waard.
Krijg ik vanmiddag bericht van de fietsenmaker, fiets is binnen??? 12 februari besteld, 16 februari al binnen, dat is toch wel heel wat anders als eind april!
Volgens mij heeft Cube het voorraad beheer niet helemaal op orde, maar gelukkig in mijn voordeel.
Volgende week ophalen, moet nog een langere zadelpen in, net te kort haha
Volgens mij heeft Cube het voorraad beheer niet helemaal op orde, maar gelukkig in mijn voordeel.
Volgende week ophalen, moet nog een langere zadelpen in, net te kort haha