Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 22 nov 2008 10:55

Een Prince is ook niet zaligmakend. Dit is gewoon een schitterdende fiets! Heel veel plezier en veilge kilometers gewenst!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

seger
Forum-lid
Berichten: 887
Lid geworden op: 08 apr 2007 21:03

seger 22 nov 2008 11:11

Juist leuk om ook een keer een andere Pinarello te zien dan een Prince. Die heeft iedereen ondertussen lijkt wel. Afgezaagd dus ;)
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

sevenstorck
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 mei 2008 19:23

sevenstorck 22 nov 2008 15:44

weer eens wat anders dan een prince

opera uit 2000
deda eom 16.5 staal
carbon voor en achtervork
campagnolo record
fsa carbon crankstel
shamal wielen
pinarello zadel en stuurpen
king balhoofd
nokon kabels
rond de 8,5 kg


http://img74.imageshack.us/my.php?image=p6270013nx2.jpg
Wie? Armstrong?
Fietste hij niet met een trompet een rondje over de maan?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 nov 2008 16:16

Mooi frame!!
Maar hoe vaker ik de nieuwe lijn zie, hoe storender ik PERSOONLIJK de drukke zadelpen en stuurpen vind. De fiets wordt te druk. Ik zou dan ook kiezen voor de rustigste wielen.
Less is bore

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 22 nov 2008 16:18

sevenstorck schreef:weer eens wat anders dan een prince

opera uit 2000
deda eom 16.5 staal
carbon voor en achtervork
campagnolo record
fsa carbon crankstel
shamal wielen
pinarello zadel en stuurpen
king balhoofd
nokon kabels
rond de 8,5 kg


http://img74.imageshack.us/my.php?image=p6270013nx2.jpg


Eindelijk weer een Pina zonder gekrulde buizen!
What makes the boat go faster?

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 22 nov 2008 17:39

Daniel1975 schreef:Mooi frame!!
Maar hoe vaker ik de nieuwe lijn zie, hoe storender ik PERSOONLIJK de drukke zadelpen en stuurpen vind. De fiets wordt te druk. Ik zou dan ook kiezen voor de rustigste wielen.


Ik was me al aan het afvragen woorom ik ineens Pinarello niet meer mooi vind, maar jij geeft hierboven de reden aan. Ik vind die Most onderdelen ook absoluut niet mooi.. het begint nu wel echt op een kermis te lijken. Als het aan mij ligt: 2008 Caise d'Erpagne Frame kleuren (zeker niet de Valverde kleur want die was afgrijselijk) en dan geheel zwarte onderdelen en wit zadel en wit stuurlint, dan heb je de perfecte looks voor een fiets.
Afbeelding

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 22 nov 2008 17:47

Gelukkig blijven smaken verschillen!
Persoonlijk vind ik het erg fraai, als je de kleuren van de fiets kan combineren met de kleur van je zadelpen, stuurpen of stuurcombinatie.

Daar houd het dan wel op voor mij crankstel van Most of meegespoten remmetjes hoeft van mij niet.

De kleur Acid is b.v. weer erg mooi met de witte stuurcombinatie, veel mooier dan zwart!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 nov 2008 19:09

ericpeters schreef: Als het aan mij ligt: 2008 Caise d'Erpagne Frame kleuren (zeker niet de Valverde kleur want die was afgrijselijk) en dan geheel zwarte onderdelen en wit zadel en wit stuurlint, dan heb je de perfecte looks voor een fiets.


+1
Less is bore

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 22 nov 2008 20:15

Hee Daniel, heb vanochtend een paar most lightweight wielen in handen gehad, echt iets voor jou ;-)

Persoonlijk denk ik een zekere mate van kleurenblindheid bij het huidige Pina kleurengamma zeker van pas kan komen. Er zitten een paar smaakvolle combinaties bij maar ook die zijn nog om zeep te helpen met het most programma.

Er rijdt overigens inmiddels één Nederlander met de volledige Valverde fiets inclusief Lightweigts, gele remmen etc. erop, imho. Imho. echt iemand met (veel) meer geld dan smaak maar ieder het zijne (en je valt wel op....)

morti
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 29 aug 2008 12:24

morti 22 nov 2008 21:52

ericpeters schreef:
Daniel1975 schreef:Mooi frame!!
Maar hoe vaker ik de nieuwe lijn zie, hoe storender ik PERSOONLIJK de drukke zadelpen en stuurpen vind. De fiets wordt te druk. Ik zou dan ook kiezen voor de rustigste wielen.


Ik was me al aan het afvragen woorom ik ineens Pinarello niet meer mooi vind, maar jij geeft hierboven de reden aan. Ik vind die Most onderdelen ook absoluut niet mooi.. het begint nu wel echt op een kermis te lijken. Als het aan mij ligt: 2008 Caise d'Erpagne Frame kleuren (zeker niet de Valverde kleur want die was afgrijselijk) en dan geheel zwarte onderdelen en wit zadel en wit stuurlint, dan heb je de perfecte looks voor een fiets.

colnagofreak schreef:Gelukkig blijven smaken verschillen!
Persoonlijk vind ik het erg fraai, als je de kleuren van de fiets kan combineren met de kleur van je zadelpen, stuurpen of stuurcombinatie.

Daar houd het dan wel op voor mij crankstel van Most of meegespoten remmetjes hoeft van mij niet.

De kleur Acid is b.v. weer erg mooi met de witte stuurcombinatie, veel mooier dan zwart!!
dan moet ik gaan oppassen met mijn kermis fiets met most onderdelen .Ik zal er foto's van posten als hij er is .ps ik heb alles van most er op staan carbo stuur-remmen- zadel- zadelpen en drinkbushouders +most trapas

opera01
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 nov 2006 17:31

opera01 22 nov 2008 22:32

Nou Sharkman 1, die idioot die de Valverde fiets heeft ben ik. Kijk een beetje uit met dergelijke complimenten voordat je allerlei conclusies trekt. Ik heb iig zeker niet teveel geld maar werk erg hard om te kunnen sparen om deze mooie spullen te kopen. Mooie spullen voor mij dan. Ik snap best dat deze fiets niet ieders smaak is maar ik heb tot op heden alleen maar zeer positieve reacties gehad. Bij deze kleur is het: You love it or hate it. En Nederland is nu eenmaal een vrij conservatief land voor wat betreft kleurstellingen. Jij hebt zeker een zwarte fiets? Makkelijk hoor iemand zo de grond in boren

olleranip
Forum-lid
Berichten: 416
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 22 nov 2008 22:39

Nou Sharkman, lul je daar maar es uit!
Maarre.....heb je echt een zwarte fiets?

Plaats reactie