DeRosa
-
- Forum-lid
Klopt inderdaad, die was van mij. Deze is niet van mij hoor maar ik leg een mooie fiets graag vast.
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Das een ander topic toch?
Less is bore
heeft iemand ooit wel eens de 2017 corum mogen bekijken, in een showroom? of anders
het heeft wel iets; staal en toch de kabels door het frame, dat zie je niet vaak.
voorheen zou je zeggen dat het je kader zwakker maakt, sinds het met carbon goed mogelijk is moet het ook met staal betrouwbaar zijn.
het heeft wel iets; staal en toch de kabels door het frame, dat zie je niet vaak.
voorheen zou je zeggen dat het je kader zwakker maakt, sinds het met carbon goed mogelijk is moet het ook met staal betrouwbaar zijn.
ok,bedankt, ik weet dat het voorheen gedaan is, van moderne stalen fietsen kan ik enkel de Corum benoemen,
het is kostbaarder dat zal zo zijn ja net als:
draad in BB of een braze-on voor je FD, fillet-brazed solderen ipv tig lassen. het zijn wel dingen die een frame maken of kraken.
daarom valt een cinelli nemo tig een beetje af, komt de rosa corum een beetje in de buurt van mijn wensen.
wel leuk hoor zoeken naar een nieuw frame,
van cervelo R3 naar cinelli strato, van cinelli nemo tig naar de rosa corum, je kan je geld maar een keer uitgeven.
het is kostbaarder dat zal zo zijn ja net als:
draad in BB of een braze-on voor je FD, fillet-brazed solderen ipv tig lassen. het zijn wel dingen die een frame maken of kraken.
daarom valt een cinelli nemo tig een beetje af, komt de rosa corum een beetje in de buurt van mijn wensen.
wel leuk hoor zoeken naar een nieuw frame,
van cervelo R3 naar cinelli strato, van cinelli nemo tig naar de rosa corum, je kan je geld maar een keer uitgeven.