Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 22 nov 2012 19:19

Het was te mooi om thuis te blijven en een vriend van me ook vrij.effe lekker over de posbank-eerbeek-otterlo.
http://app.strava.com/activities/28956257" onclick="window.open(this.href);return false;
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 23 nov 2012 11:52

Vanmiddag (waarschijnlijk) een regenachtige duurloop in de duinen en aansluitend naar de sportschool. Gisteren nog maar even genoten van het fraaie najaarsweer. Mooi ovaaltje (85km) langs de kust gereden — grofweg via Bergen, Krabbendam, Eenigenburg, 't Zand, Abbestede, St-Maartenszee, Camperduin, Bergen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 24 nov 2012 17:09

Een grijze, mistige dag. Vuile wegen, maar nagenoeg windstil. 3 uur en 90km. Prima voor november.

lien
Forum-lid

lien 24 nov 2012 17:36

Hier vanochtend ook 94 km in de kou en mist. Rondje Alphen aan den Rijn, Gouda, Rottemeren, Zoetermeer, Leidschendam en weer terug naar Alphen. Met wat intensievere blokken er in was het prima te doen!

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 24 nov 2012 17:47

Ik heb vandaag ook weer een duurtraining afgewerkt, 105km met wat blokjes op de Sallandse heuvels. Toch weer goed voor iets meer dan 4 uur. Het was wel wat mistig, maar ik rij liever met wat lagere temperaturen dan met die bak wind die morgen voorspeld wordt.

Deventer - Olst - WIjhe - Liederholthuis- Heino - Dalfsen - Vilsteren - Lemelerberg - Sanatoriumlaan - Hellendoornse Berg - Holterberg - Deventer
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 24 nov 2012 18:39

Vanmorgen (met z'n zevenen) een fraai, afwisselend mtb-rondje (60km) langs de kust gereden... over duinpaden, schelpenpaden, gravelweggetjes, grasdijken en het strand. Het eerste kwartier was het nog een beetje mistig, daarna brak de zon door, hetgeen zeer mooie panorama's opleverde. Na afloop smaakte de warme choc als vanouds. Topdag dus!

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 24 nov 2012 19:03

buzz schreef:Na afloop smaakte de warme choc als vanouds. Topdag dus!
Ik neem zo in de herfst ook altijd een lekkere kop chocomelk (magere melk met Nesquick) met een toefje slagroom na het fietsen, hmmm...
Alleen al dat vooruitzicht sleept mij door de moeilijkste kilometers heen :D
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 24 nov 2012 20:15

Wat een grijze kouwe bende vandaag. Vandaag met de Flash bij de bossen Harderwijk met de club getraind. Begint om 09:00u, maar vroeg wakker dus al eerder daar vast wat trappen.
Om 09:00u aangesloten en diverse (technische) blokjes gedaan met daartussen wat verplaatsingen. Op deze manier kan je met verschillende niveau's redelijk trainen.
Verder na het eerste singletrack blokje een kwartiertje oefeningen zoals stretchen, coördinatie naast de fiets.
In het bos op sommige stukken een gigantische modderbende en lekker glibberen en glijden over de wortels en bladeren. Goed voor de techniek.
Na afloop nog een half uurtje extra gepakt om na 4:15u tevreden terug te keren naar mijn bus. Blij dat ik daar mijn bikewasher achterin heb staan, want bike 2 kg zwaarder. Nee, doe mij maar 20 graden en stof !!!
Rondje op Strava en inderdaad weinig km's tov de tijd http://app.strava.com/rides/29270591
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 nov 2012 20:30

Zon heb ik vandaag niet gezien. De mist trok vanochtend wel snel weg. Van Ede via de Posbank naar Enschede gefietst. Ik ging tot gisteren vanuit dat ik lekker met wind mee zou kunnen fietsen, maar uitgeteld vandaag draaide de wind naar het oosten. Gelukkig was er nauwlijks wind in tegenstelling tot de windkracht 4 die gisteren werd voorspelt.

Nadat ik bij Doesburg de IJssel overgestoken ben was het volslagen uitgestorven. Ik ben nauwlijks mensen tegen gekomen in de laatste 70 km. Voor de liefhebbers de Strava link: http://app.strava.com/activities/29304723" onclick="window.open(this.href);return false;
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Panic
Forum-lid

Panic 25 nov 2012 08:26

Gisteravond in de stromende regen mijn vertrouwde rondje Voorne-Putten afgewerkt, goed voor 65km. Met kou viel het goed mee, de wind was echter wel erg vervelend (kracht 4, naar de kust kracht 5). Regen heb ik nooit zo'n probleem mee.

Moet mijn mening over de Michelin Pro4 Service Course toch bijstellen, want ze hielden zich prima staande gisteren! Het glibberen van vorige week zal te maken hebben gehad met de modderige landweggetjes.

Hoop vandaag ook nog wat KMs te maken. Op de een of andere manier krijg ik altijd een extra impuls van extreme omstandighenden. :lol:

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 25 nov 2012 10:41

Vandaag wat rond Slangenburg gefietst. Morgen een langer rondje.

Afbeelding

Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 25 nov 2012 11:25

Vandaag gepoetst na gisteren...... Pfffft, wat een zooi (remstof-water-zand-mix) zat er op die fietsen!
Less is bore

Gesloten