Canyon
"Hello, the weight is a 1030 without headset, without seatclamp, with sideburn of change.
Canyon declara 930 gr in 56 SIZE, my 52 size weight 1030 ( i think that is for the white paint)."
(Bron: http://weightweenies.starbike.com/forum ... b&start=15 )
Canyon declara 930 gr in 56 SIZE, my 52 size weight 1030 ( i think that is for the white paint)."
(Bron: http://weightweenies.starbike.com/forum ... b&start=15 )
Mijn Canyon Ultimate CF
jasperr schreef:gaisdergerman schreef:Gewoon een keer gaan testen. Ik zou zelf voor de 54 gaan denk ik, een 120 mm stuurpen is niet echt lang.
Ik ben nog op zoek naar een zwarte, lichte, goede, mooie bidonhouder voor mijn wit/zwarte canyon. Weet iemand nog een mooie?
Tacx Tao? Werkt perfect bij mij en ziet er mooi uit.
+1, bij mij staan ze ook uitstekend!
Eenvoud kenmerkt het ware.
gaisdergerman schreef:Ik ben nog op zoek naar een zwarte, lichte, goede, mooie bidonhouder voor mijn wit/zwarte canyon. Weet iemand nog een mooie?
Namaak-Patao's van ExtraParts?
Hoe die op mijn Canyon staan, zie je hier.
-
- Forum-lid
Bruco schreef:gaisdergerman schreef:Ik ben nog op zoek naar een zwarte, lichte, goede, mooie bidonhouder voor mijn wit/zwarte canyon. Weet iemand nog een mooie?
Namaak-Patao's van ExtraParts?
Hoe die op mijn Canyon staan, zie je hier.
Thanks! Ik heb al patoa's en die bevallen erg goed. Echter zit er rood in en dit staat niet mooi bij de fiets. Heb erg mooie zwart/witte bidonhouders gezien maar vind 55,- toch wel erg gortig voor een bidonhouder. Ga deze bestellen.
Zo, heb mijn nieuwe speeltje eindelijk afgebouwd. Fulcrum crank (te koop!) eraf en een Dura Ace compact erop. Dura Ace cassette 12-25 ook eraf (ook te koop ), Ultegra 12-23 cassette erop. Ander zadeltje, bidonhoudertjes. Van de week voor het eerst mee gereden: Bomstijf, maar toch heel comfortabel. Dat hebben ze goed voor elkaar gekregen bij Canyon. Heb zelfs een paar keer gecheckt of ik niet lek gereden was... Deze fiets is iig een stuk comfortabeler dan mijn Ridley Phaeton (Ja, ook al te koop, hahaha).
Ploatie:
Ploatie:
...Only dead Fish go with the Flow...
Zoals je ziet is tdmarc alleen maar bezig genoeg postings voor verkoopadvertenties te vergaren en ondertussen nog even andere topics te misbruiken door aan te kondigen wat die allemaal te koop heeft. Verkoop is zijn doel in de rest is die helemaal niet geinteresseerd.
-Divo- schreef:Zoals je ziet is tdmarc alleen maar bezig genoeg postings voor verkoopadvertenties te vergaren en ondertussen nog even andere topics te misbruiken door aan te kondigen wat die allemaal te koop heeft. Verkoop is zijn doel in de rest is die helemaal niet geinteresseerd.
Idd, ik ben eigenlijk helemaal geen liefhebber en post (het liefst) louter onzin. Die fiets heb ik ook puur voor de handel gekocht. Kopen? Special Price, just for you! Echt!
:p
...Only dead Fish go with the Flow...
zit er ook aan te denken er een te kopen. mn fietsen maker had er laatst ook een staan die die voor iemand in elkaar ging zetten. de groepset was bij hem aangeschaft. koop ik alleen het frame en zet ik de rest over van mn duell. kan iemand daar weer een fixie van maken of zo. snap alleen niet dat er zoveel cf 10 fietsen of frames te koop staan in het te koop topic. drie als ik het goed heb. nou ja tis deze of een roubaix frame voor weinag bij vos.