Nog gefietst vandaag?
-
- Forum-lid
vandaag men eerste echt lange rit (voor mij dan toch )
67 km gereden in 3u22 min. en het viel goed mee . poep doet wat pijn maar dat nemen we er maar bij é... hehe.
67 km gereden in 3u22 min. en het viel goed mee . poep doet wat pijn maar dat nemen we er maar bij é... hehe.
-
- Forum-lid
vanochtend, een 55 km gedaan, af en toe moeten klunen, aangezien het fietspad weg was......... toch nog een pittig windje. Morgen nog ff naar 3-bergen, het is wel afgelast bij de DTC, maar ik toch maar even kijken.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
eerst even iets rechtzetten:cor:het was tegen 50per uur,niet gemiddeld!
ten 2de:amclassic:als je iets of wat lef hebt,ik nodig je volgende week zaterdag uit,zullen we eens zien,kun je ook eens een cafeverhaal doen!(wat is hier trouwens niet van waar?)
vandaag harde training,wou me eens testen;bjorn leukemans was er ook weer(cafehanger he)het eerste half uur 40-45gereden,zat verschrikelijk goed,geen trap teveel,150-160hartslag,maar dan....ineens blokkeerde mijn benen en het was gedaan!heb dan nog 1u.15min.zitten stompen(natuurlijk niet in gedachten ze ooit nog terug-te-zien)weet niet wat me overkwam!mijn knie is ietsjes beter,maar nog niet super,maar daar steek ik het zeker niet op,maar voel me nu rotslecht en zit maar te denken hoe het komt,heb op dit moment superbenen,maar het komt er niet uit(vandaag was zo een dag dat ik mijn fiets aan de haak kon hangen,zo teleurgesteld in mezelf!)
volgende week zondag koers,heb nu al schrik en vraag me af wanneer ik moet lossen!
ps:amclassic laat je nog iets weten voor zaterdag?(neem wat w-cup mee,zal het nodig hebben)
ten 2de:amclassic:als je iets of wat lef hebt,ik nodig je volgende week zaterdag uit,zullen we eens zien,kun je ook eens een cafeverhaal doen!(wat is hier trouwens niet van waar?)
vandaag harde training,wou me eens testen;bjorn leukemans was er ook weer(cafehanger he)het eerste half uur 40-45gereden,zat verschrikelijk goed,geen trap teveel,150-160hartslag,maar dan....ineens blokkeerde mijn benen en het was gedaan!heb dan nog 1u.15min.zitten stompen(natuurlijk niet in gedachten ze ooit nog terug-te-zien)weet niet wat me overkwam!mijn knie is ietsjes beter,maar nog niet super,maar daar steek ik het zeker niet op,maar voel me nu rotslecht en zit maar te denken hoe het komt,heb op dit moment superbenen,maar het komt er niet uit(vandaag was zo een dag dat ik mijn fiets aan de haak kon hangen,zo teleurgesteld in mezelf!)
volgende week zondag koers,heb nu al schrik en vraag me af wanneer ik moet lossen!
ps:amclassic laat je nog iets weten voor zaterdag?(neem wat w-cup mee,zal het nodig hebben)
il magnifico
wij hebben met het groepje wat de AGR gaat fietsen vandaag de openingstocht van Veenedaal gefietst 100km, we hadden redelijk geluk met het weer mocht het nietzo zijn dat de laatste 10 km heftig begon te sneeuwen en waaien
je zag echt geen hand voor ogen meer, plus dat de toffe gasten van de organisatie de bordjes alvast hadden weg gehaald op het einde van de route
maar goed het was niet onaardig we hebben het in ongeveer 4 uur of ietsjes meer gereden....
misschien morgen weer met de club, maar met dit weer denk ik niet dat ik vroeg me nest uitkom
je zag echt geen hand voor ogen meer, plus dat de toffe gasten van de organisatie de bordjes alvast hadden weg gehaald op het einde van de route
maar goed het was niet onaardig we hebben het in ongeveer 4 uur of ietsjes meer gereden....
misschien morgen weer met de club, maar met dit weer denk ik niet dat ik vroeg me nest uitkom
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
Vandaag 3 km gefietst , om met mijn fiets weer naar huis te brengen. De goede pion zit er nu eindelijk op , net als een nieuw stuurlint met carbonlook en de houder voor mijn Garmin Edge 305HR.
Wilde vanmiddag nog even fietsen , maar het begon te sneeuwen dus dat heb ik maar achterwege gelaten. Misschien morgenvroeg ??
Wilde vanmiddag nog even fietsen , maar het begon te sneeuwen dus dat heb ik maar achterwege gelaten. Misschien morgenvroeg ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Gisteren 60 km. Met de atb door de bossen van het rijk van nijmegen gereden...zeg maar glibberen...
Vanmorgen 1,5 km op de racer... bloedje link hier ... alsof ik voor het eerst van leven op de fiets zat ... We maken er wel een gezinsdagje van
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
ik was van plan een flinke tocht te gaan maken vandaag, dat word niks, dus sta ik nu te gaatjes te vullen , en te schuren in de baby-kamer.
Kilo Utrecht Tango, zou Harry Vermeegen gezegd hebben!
Kilo Utrecht Tango, zou Harry Vermeegen gezegd hebben!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
Ik was van plan om een rit te gaan maken op mijn nieuwe fiets. Ik was helemaal aangekleed en klaar om te gaan, kom ik beneden komt er een flinke sneeuwbui over.. Dan blijven we wel lekker thuis! Toen ik me net ging afmelden voor de rit bleek dat er nog wel anderen gekomen waren en misschien gingen ze nog wel rijden ook .
Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 05 Maart 2006
ik weet nu waar de term mooi weer rijder vandaan komt
sorry ik kon het niet laten
Met dit weer rijd ik niet graag op mijn racefiets, iets te gevaarlijk. De lol is er ook snel af om je niet hard door de bocht kunt, je kunt niet hard remmen. Met de mountainbike is het wel leuk, die banden hebben toch iets meer grip.
Met je mountainbike kun je wel leuk spelen in versgevallen sneeuw.
Volgende week heb ik de eerste meekijk training bij misschien mijn aanstaande club. Ben wel benieuwd hoe dat gaat bevallen, ik heb nog nooit in een grote groep gereden.
ik weet nu waar de term mooi weer rijder vandaan komt
sorry ik kon het niet laten
Met dit weer rijd ik niet graag op mijn racefiets, iets te gevaarlijk. De lol is er ook snel af om je niet hard door de bocht kunt, je kunt niet hard remmen. Met de mountainbike is het wel leuk, die banden hebben toch iets meer grip.
Met je mountainbike kun je wel leuk spelen in versgevallen sneeuw.
Volgende week heb ik de eerste meekijk training bij misschien mijn aanstaande club. Ben wel benieuwd hoe dat gaat bevallen, ik heb nog nooit in een grote groep gereden.
Als ie gaar is kom ik terug