Cervélo
SpEric schreef:Sram is gewoon en rap te krijgen hoor..
We zien graag deze mooie opgebouwde fiets voorbij flitsen..
Ja, behalve de Red groep... Ook Sram is daarmee in de malaise van de fietsenindustrie getuimeld, nl. een produkt voorstellen dat ze vervolgens in geen maanden kunnen uitleveren.
@ robin-: bij mijn weten heeft Van Eyck geen Sram.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
SpEric schreef:De Red groep ligt vooalsnog op schema voor januari, althans dat begreep ik van agu..
... al werden ze in mijn bijzijn door de mensen van Sram Europe gecorrigeerd dat het wel eens begin februari zou kunnen zijn. Red is nu pas in produktie volop aan het draaien. Let wel op: we hebben het hier over after market. De OEM groepen worden nu wel al uitgeleverd in de US.
Hoe dan ook is januari veel te laat om met zoiets af te komen.
Ach ja, erger dan Campa zullen ze 't wel niet maken!
SpEric schreef:hahahaha,
Voor de ploegen is het zeker te laat, maar voor de winkels kan het net.
Maar dan moet het niet stiekem maart gaan worden..
Jij denkt vanuit de Nederlandse marktsituatie wellicht. Een groep op Red-niveau moet deze periode van het jaar al beginnen rouleren hoor.
Uiteraard..
Ik krijg nu weinig aanvragen voor dergelijk groepen hier. Als ik de leveranciers moet geloven ben ik 1 vd weiningen die nog flink wat laat komen. Merendeel is voor de inrichting en aanvullen dan, maar goed. Geeft aan dat er op het moment niet zo veel gebeurd op race gebied in NL..
more Cervélo... iemand nog een mooie plaat ?
Ik krijg nu weinig aanvragen voor dergelijk groepen hier. Als ik de leveranciers moet geloven ben ik 1 vd weiningen die nog flink wat laat komen. Merendeel is voor de inrichting en aanvullen dan, maar goed. Geeft aan dat er op het moment niet zo veel gebeurd op race gebied in NL..
more Cervélo... iemand nog een mooie plaat ?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik denk dat er nu vooral voor de ploegen fietsen nodig zijn, want in januari moet iedereen z'n fiets wel hebben. De niet-wedstrijdrijders (over grote deel van de markt) hoeven hun nieuwe fiets pas 2-3 maanden later te hebben, want die gebruiken 'm voor die tijd toch niet of nauwlijks.
Bij deze mij "woonwerk-fiets".
Is er maar 1 van in Europa in deze kleurstelling, de minder gelukkige wielergoden moeten het met een wit/zwarte R3 doen.
Omdat ik wat dichter bij het "vuur"zit, heb ik dus dit sample frame weten te bemachtigen... rijdt super......
Is er maar 1 van in Europa in deze kleurstelling, de minder gelukkige wielergoden moeten het met een wit/zwarte R3 doen.
Omdat ik wat dichter bij het "vuur"zit, heb ik dus dit sample frame weten te bemachtigen... rijdt super......
-
- Forum-lid HC
ik had dan minimaal de vork mee laten spuiten. De wit grijs combinatie oogt imho. wat "vaag" hetgeen de fiets er niet flitsender op maakt (de twee kleuren zitten qua reflectie simpelweg te dicht bij elkaar (vergelijk het maar met de kleur rood-oranje)
-
- Forum-lid
Jezus wat een mooie fiets...