Het gaat om een DT370 naaf ben ik achter.
Het grote domme vragen topic
- borgmonster
- Forum-lid
En hoe kon je dat zien?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Nieuwe buitenbanden gemonteerd, 28 ipv 25 mm. Nu staat op mijn overige binnenbanden minimale en maximale maten, echter kan ik bij geen van allen goed lezen of het max 25 of 28 is. Voor ik een hele vloot aan nieuwe binnenbandjes koop, stel dat de bandjes max 25 mm zijn, is het een probleem hiermee in 28 mm buitenbanden te rijden?
Verre van zelfs!
Ik rijd in de gravelbike soms wel eens met een Max 25mm binnenbandje als thuiskomertje (en de banden zijn 38)
Ik rijd in de gravelbike soms wel eens met een Max 25mm binnenbandje als thuiskomertje (en de banden zijn 38)
- borgmonster
- Forum-lid
Welke ventiellengte heb ik nodig in velgen van 50 mm hoogte? Het zijn de DT Swiss ARC 1400 Dicut db
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
- borgmonster
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Sorry voor de late reactie, ik had je reply niet gezien...borgmonster schreef: ↑11 jul 2021 16:50Daar was ik al bang voor want de spoeling is een beetje dun op dat vlak. Welk merk en type?
Heb je ervaring met ventielverlengers?
Ik gebruik de Schwalbe SV20 Extra Light binnenbanden.
Tegenwoordig heb ik nog maar 1 set wielen met binnenbanden, de rest is tubeless met latex.
Ik check wel altijd of de binnenkern van het ventiel vastzit/draai ze wat vaster.
Zo voorkom je ellende bij gebruik van een patroonhouder die je op het ventiel schroeft, wanneer je onderweg een nieuwe binnenband op druk gaat zetten.
Ventielverlengers heb ik nog nooit gebruikt.