Wat heb jij voor het laatst gekocht?
4 spacers van 0,2mm om mijn remschijf iets naar buiten te plaatsen.
Nadat ik mijn fiets van de indoortrainer afhaalde liep mijn schijf aan.
Ik krijg het niet meer zo afgesteld dat de schijf niet aanloopt omdat de klauw niet ver genoeg naar binnen geplaatst kan worden.
Heel vreemd en onverklaarbaar.
Ik krijg het niet meer zo afgesteld dat de schijf niet aanloopt omdat de klauw niet ver genoeg naar binnen geplaatst kan worden.
Nieuw winterjack. Castelli Alpha Ultimate insulated jacket. De prijs was mooi. Leek me nog eens een nuttige investering. Voelt erg licht en prettig.
Ben benieuwd of dit het jack is waarin ik het én niet koud krijg én niet nat word van het zweet……
(Of was dit een door griep en koorts aangejaagde aankoop?)
Ben benieuwd of dit het jack is waarin ik het én niet koud krijg én niet nat word van het zweet……
(Of was dit een door griep en koorts aangejaagde aankoop?)
Controleer de binnenkant van je linker dropout of daar alles goed zit (lakbeschadiging, rare randjes) en of de linker afsluitdoppen van je naaf goed zitten.bakboord1 schreef: ↑29 jan 2025 17:15 4 spacers van 0,2mm om mijn remschijf iets naar buiten te plaatsen.
Niet zijken maar reiden !
Er stond een link naar een foto die niet werkte, op de een of andere pikt hij de imgr plaatjes niet op.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Paar winterhandschoenen van Ekoi - begin vh jaar al, met de 15eur kortings bon was ik in totaal even 25 euro kwijt, daar kan ik geen buil aan vallen. Zijn behoorlijk warm in ieder geval.
![Afbeelding](https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fstatic.cdnekoi.com%2Fcdn-cgi%2Fimage%2Fwidth%3D6000%2Cformat%3Dauto%2Cmetadata%3Dnone%2F13419-79295%2Fekoi-perf-ice-proof-hipora-gloves.jpg&f=1&nofb=1&ipt=2259c4cba31f9aff5a553b82acc21a76a3f053b5403c3f46f8359d5d27b6b61f&ipo=images)
![Afbeelding](https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fstatic.cdnekoi.com%2Fcdn-cgi%2Fimage%2Fwidth%3D6000%2Cformat%3Dauto%2Cmetadata%3Dnone%2F13419-79295%2Fekoi-perf-ice-proof-hipora-gloves.jpg&f=1&nofb=1&ipt=2259c4cba31f9aff5a553b82acc21a76a3f053b5403c3f46f8359d5d27b6b61f&ipo=images)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heeft wat tijd gekost, maar Di2 gravelgroep is binnen. Komende week de Grizl maar eens voorzien van deze upgrade!
Less is bore
Nice! Lijkt me ook een leuk klusje!daniel1975 schreef: ↑31 jan 2025 19:17 Heeft wat tijd gekost, maar Di2 gravelgroep is binnen. Komende week de Grizl maar eens voorzien van deze upgrade!
Ik ben een weekendje in Limburg en ben m’n overschoenen vergeten. De dichtstbijzijnde Decathlon (Heerlen) heeft qua winteraccessoires (handschoenen, arm- en beenstukken, sokken, overschoenen, etc) vreemd genoeg al wekenlang zo goed als niks op voorraad. Qua overschoenen alleen fluogele exemplaren van Shimano en daar weiger ik mee te fietsen. Heb dus maar simpele sportsokken gekocht om daar Belgian booties van de maken. In combinatie met warme sokken ga ik me daar wel mee redden dit weekend.
Dank nog voor de tips!pino schreef: ↑29 jan 2025 17:59Controleer de binnenkant van je linker dropout of daar alles goed zit (lakbeschadiging, rare randjes) en of de linker afsluitdoppen van je naaf goed zitten.bakboord1 schreef: ↑29 jan 2025 17:15 4 spacers van 0,2mm om mijn remschijf iets naar buiten te plaatsen.
Er zat inderdaad speling op de endcap. Deze heb ik aangedraaid en nu loopt mijn wiel weer perfect tussen de blokjes.
Kan ik morgen lekker in het zonnetje mijn eerste buitenritje van het jaar doen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Kwam er ook meteen achter dat mijn lagers vervangen moeten worden. Het loopt allemaal wat korrelig.
-
- Forum-lid
Een setje Cyclus snij-ijzers voor een ITA bracket. Vandaag de BSA’s gebruikt bij een oude Gazelle Champion Mondial en toen ik alle spullen weer eens bij elkaar had, zag ik dat de ITA versie nog niet had. Dat kan natuurlijk niet.
Maar wat zijn die krengen duur zeg… Tsja, ik heb nog twee frames met ITA bracket hangen die ook wel even opgesneden mogen worden, dus ogen dicht gedaan en op betalen geklikt![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Maar wat zijn die krengen duur zeg… Tsja, ik heb nog twee frames met ITA bracket hangen die ook wel even opgesneden mogen worden, dus ogen dicht gedaan en op betalen geklikt
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)