Ouch, en dan te bedenken dat ik mogelijk wel wat kwijt wou.Mehekachtohapi schreef: ↑01 feb 2025 19:10 Een setje Cyclus snij-ijzers voor een ITA bracket. Vandaag de BSA’s gebruikt bij een oude Gazelle Champion Mondial en toen ik alle spullen weer eens bij elkaar had, zag ik dat de ITA versie nog niet had. Dat kan natuurlijk niet.
Maar wat zijn die krengen duur zeg… Tsja, ik heb nog twee frames met ITA bracket hangen die ook wel even opgesneden mogen worden, dus ogen dicht gedaan en op betalen geklikt![]()
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Oeh. Ik kan ze natuurlijk annuleren…. Wat heb je eventueel?
Ben een weekje niet thuis, kan geen zekerheid geven over wat ik precies heb (ergens ver weg) dus bestel ze maar gewoon.Mehekachtohapi schreef: ↑01 feb 2025 20:07 Oeh. Ik kan ze natuurlijk annuleren…. Wat heb je eventueel?
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Dan laat ik de bestelling lekker staan!
-
- Forum-lid
Net een Ghost Nivolet tour 3x10 Tiagra opgehaald. Corona fiets paar honderd km gebruikt en de schuur in gegaan.
Leek mij een mooie om op de Wahoo neer te zetten dan hoef ik geen wielen meer te wisselen.
Leek mij een mooie om op de Wahoo neer te zetten dan hoef ik geen wielen meer te wisselen.
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt. 

Een transport tas voor de gravelbike!
In bikepacking-kringen ook wel een Rinko Bag. Deze is van Wit Slingers uit Leipzig.

https://bikepacking.com/gear/make-your-own-rinko-bag/
In bikepacking-kringen ook wel een Rinko Bag. Deze is van Wit Slingers uit Leipzig.
https://bikepacking.com/gear/make-your-own-rinko-bag/
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Aangezien ik nog steeds weg kom met n+1 hier thuis
, heb ik een nieuwe wegfiets in backorder staan (hopelijk week 18 binnen). Een verse fiets in het voorjaar betekent ook een paar verse witte pantoffels natuurlijk, En aangezien de Northwave revolution 2 me erg goed bevallen, durf ik het wel aan met de 3e generatie (de zool is sowieso gelijk aan de Revolution 2). Deze dus:

Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
En welke bike staat in back-order?Neil schreef: ↑06 feb 2025 16:30 Aangezien ik nog steeds weg kom met n+1 hier thuis, heb ik een nieuwe wegfiets in backorder staan (hopelijk week 18 binnen). Een verse fiets in het voorjaar betekent ook een paar verse witte pantoffels natuurlijk, En aangezien de Northwave revolution 2 me erg goed bevallen, durf ik het wel aan met de 3e generatie (de zool is sowieso gelijk aan de Revolution 2). Deze dus:
![]()
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Even een zin uit die beroerde tekst uit Het Koningslied een draai geven: de vraag die je wist dat zou komen!nijkie schreef: ↑06 feb 2025 16:59En welke bike staat in back-order?Neil schreef: ↑06 feb 2025 16:30 Aangezien ik nog steeds weg kom met n+1 hier thuis, heb ik een nieuwe wegfiets in backorder staan (hopelijk week 18 binnen). Een verse fiets in het voorjaar betekent ook een paar verse witte pantoffels natuurlijk, En aangezien de Northwave revolution 2 me erg goed bevallen, durf ik het wel aan met de 3e generatie (de zool is sowieso gelijk aan de Revolution 2). Deze dus:
Dat houd ik nog even onder de pet René

Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Paar KMC kettingen..............
Geen pekel dit jaar maar was toch nodig